  • Data: 2019-12-31 13:25:00
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałeś, że byłeś w oddziale i przestrzegali, żeby w sylwestra nie przychodzić.

    Za dużo myślisz ;-) Może wystarczy przeczytać ze zrozumieniem w
    kontekście końca i masowego wydawania pieniędzy aby uniknąć podatków ;-)
    Zaraz to też można uznać za...
    Ale grupa jest o bankach a nie o BNP ;-)

    > Choć pożyczka to rzeczywiście inna sprawa, nie trzeba brać tam, gdzie ma się konto
    - ale, pomijając jej ogólny sens, zwykle jednak lepiej je brać w banku, w którym ma
    się tzw. "relację", jest szansa na lepsze warunki.

    Dokładnie tak zrobiłem

    > Pierwszy raz słyszę - z szybkiego rzucenia okiem w google wynika, że nie trzeba
    mieć prawa jazdy - a

    Ciach. Ale masz chłopie rozpęd z tym domyślaniem się ;-)

    Faktycznie na logikę to taki pojazd jest bez sensu.

    Ale... jeździ 45 km/h. Startuje w mieście razem z innymi samochodami.
    Pali max 3l ON/100km. Kupują je dla dzieciaków które mogą nimi się po
    ruszać mając 14.
    Ale też na zachodzie (Francja) kupują je emeryci którzy po 70 roku życia
    tracą prawko.

    I właśnie mam takiego emeryta który już rowerem nie bardzo (pogoda) a i
    Jego szczęście i zadowolenie zaoszczędzi czasu, pieniędzy i nerwów całej
    rodzinie ;-) Nie... Nie jest aż tak niedołężny. Za komuny zrobił prawko
    kat. T. i nieźle sobie radzi. Ale ile można jeździć c-330 w XXI wieku ;-)