  • 11. Data: 2006-12-06 20:31:30
    Temat: Re: RAchunek za telefon.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > no to pewnie by mi kredytu nie udzielili, bo tel. stacjonarnego nie
    > mam... ;-(

    Moze byc za komorke. Tez nie mam stacjonarnego, bo i po co skoro
    stacjonarny jest drozszy niz komorka w dodatku pod kazdym wzgledem gorszy ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2006-12-07 07:42:04
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Moze byc za komorke. Tez nie mam stacjonarnego, bo i po co skoro
    > stacjonarny jest drozszy niz komorka w dodatku pod kazdym wzgledem gorszy ?

    No OK. Ale czy oni dzwonią np do TPSA i proszą Panią Jadzię o
    sprawdzenie czy dany abonent istnieje? Jak to się ma do ochrony danych
    osobowych?

  • 13. Data: 2006-12-07 07:42:35
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    > pewnie za prad albo za gaz - ta moda przyszla z zachodu,
    > a tam mozesz prezdstawic kilka rachunkow za np. gaz - jest to sygnalem
    > ze jestes rzetelnym platnikiem...
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb

    No OK. Ale czy oni dzwonią np do Gazowni i proszą Panią Jadzię o
    sprawdzenie czy dany odbiorca istnieje? Jak to się ma do ochrony danych
    osobowych?

  • 14. Data: 2006-12-08 17:05:20
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No OK. Ale czy oni dzwonią np do TPSA i proszą Panią Jadzię o sprawdzenie
    > czy dany abonent istnieje? Jak to się ma do ochrony danych osobowych?

    Nie wiem czy dzwonią, ale posiadając dane z rachunku telefonicznego, mogą w
    prosty sposób sprawdzić czy abonent istnieje. Wystarczy podać się za tego
    abonenta na BL albo jeszcze lepiej na innej infolinii tp.

  • 15. Data: 2006-12-09 22:09:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 6 Dec 2006 15:52:54 +0100, d...@o...pl (Dario) wklepał(-a):

    >Ale co to za sposob? a jesli ktos nie ma tel stacjonarnego, bo akurat
    >wystarczy mu komórka? albo dlatego że w poblizu jego domu nie ma linii tel.
    >i TP SA nie chce jej założyć?

    A rachunek za komórkę nie jest już rachunkiem?

  • 16. Data: 2006-12-10 15:19:50
    Temat: RE: RAchunek za telefon.TP (BLEKITNA LINKA)
    Od: d...@o...pl (Dario)

    Nie jest łąrtwo podac sie za abonenta na BL bo oni sprawdzają dane abonenta
    i jego płeć.
    Miłę\ekiedys tel w TP i byłon zarej. na mojego ojca. Wówzcas dzwoniłem na BL
    i wszytskei sprawy załatwiałęm w jego imieniu, zamawiałem pakiety
    internetowe i ustanawiałem hasło.
    GDy potem został ten tel. przepisany na moja mamę, Bez zmiany adresu
    zamieszkania i numeru, to nieoczekiwanie skasowanop mi pakiety internetowe,
    skasowano polecenie zaplaty z inteligo, a ja dzwoniłem na BL i nie chcieli
    ze mną rozmawiać bo nie jestem wlascicielem telefonu.
    TAk działo sie klikakrotnie wreszcie zanlazłem sposób: zmieniełm swoj głos
    na żeński.
    Mowiąc wysokum głosem podawałem konsultantce dane mojej mamy, pesel,
    nazwisko, ades.....
    i wtedy wreszcie konsultanci chieli ze mną rozmawiać...

  • 17. Data: 2006-12-11 01:29:07
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Dario" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Mowiąc wysokum głosem podawałem konsultantce dane mojej mamy, pesel,
    > nazwisko, ades.....
    > i wtedy wreszcie konsultanci chieli ze mną rozmawiać...

    podszywanie się pod kogoś jest karalne, to tak tylko na marginesie...

  • 18. Data: 2006-12-11 09:07:11
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > nazwisko, ades.....
    > i wtedy wreszcie konsultanci chieli ze mną rozmawiać...

    A skąd oni wiedzieli, że nie rozmawiają z kobietą :) Ja to bym zrobił
    awanturę, że dyskryminacja i że nie każda kobieta musi mieć piskliwy
    głos :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 19. Data: 2006-12-18 16:09:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mowiąc wysokum głosem podawałem konsultantce dane mojej mamy, pesel,
    > nazwisko, ades.....
    > i wtedy wreszcie konsultanci chieli ze mną rozmawiać...

    to chyba jakas bzdura, bo znajac hasło dostepowe do konta, mozesz dokonywac
    wszelkich zmian na koncie. JA zmieniam, a tel. zarejestrowany jest na
    kobiete.

    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
    ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock