  • 1. Data: 2006-12-05 16:18:41
    Temat: karta przedplacona a poborca skarbowy
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej! Wiem, ze majac konto inteligo, poborca skarbowy moze mi je zajac, na
    poczet mandatu, ktory mam do zaplaty (250zl), ale czy moze zajac pieniadze z
    przedplaconej visy ING Banku Slaskiego? Jakie dane podaje sie przy kupowaniu
    tej karty?

  • 2. Data: 2006-12-06 15:12:56
    Temat: Re: karta przedplacona a poborca skarbowy
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    bartekE320 napisał(a):
> [...]
    > przedplaconej visy ING Banku Slaskiego? Jakie dane podaje sie przy kupowaniu

    a skad bedzie wiedzial, ze masz taka karte?

  • 3. Data: 2006-12-06 16:46:32
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > a skad bedzie wiedzial, ze masz taka karte?

    Oni wiedza duzo;) Kwestia czy pod ta karte jest podpiety jakis rachunek i
    jakie dane musze podac

  • 4. Data: 2006-12-06 23:55:29
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Oni wiedza duzo;) Kwestia czy pod ta karte jest podpiety jakis rachunek i
    > jakie dane musze podac

    jest

    wiec lepiej w takiej sytuacji prepaid bzwbk lub cos zagranicznego typu
    epasspote...

    Pozdr.,
    Piotr