  • 1. Data: 2006-12-06 12:03:18
    Temat: Mbank - jak dlugo sie czeka?
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Witam, 2 dni temu zalozylem online konto w mbanku, do tej pory nikt sie
    ze mna nie skontaktowal, jak dlugo sie czeka az takie konto bedzie w
    pelni funkcjonalne?

  • 2. Data: 2006-12-06 12:10:57
    Temat: Re: Mbank - jak dlugo sie czeka?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Arek napisał(a):
    > Witam, 2 dni temu zalozylem online konto w mbanku, do tej pory nikt sie
    > ze mna nie skontaktowal, jak dlugo sie czeka az takie konto bedzie w
    > pelni funkcjonalne?

    Musisz poczekać na kuriera, przyjeżdza gdzieś po 3 dniach.

  • 3. Data: 2006-12-06 12:28:44
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > Musisz poczekać na kuriera, przyjeżdza gdzieś

    i napisz w testamencie co wnuczek ma mu powiedzieć ;)

    pzdr

  • 4. Data: 2006-12-06 14:38:03
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    > Witam, 2 dni temu zalozylem online konto w mbanku, do tej pory nikt sie
    > ze mna nie skontaktowal, jak dlugo sie czeka az takie konto bedzie w
    > pelni funkcjonalne?

    mBank chyba nie specjalnie ostatnio troszczy się o swoich klientów. Ja
    poprosiłam o przesłanie mi pisemnych zaświadczeń o stanie moich pożyczek, po
    trzecim telefonie do nich poinformowali mnie że mają na to 15 dni roboczych,
    które swoją drogą dawno minęły - opłatę za wystawienie pism pobrali a
    dokumentów jak nie było tak nie ma.

    pozdr.

  • 5. Data: 2006-12-06 14:44:30
    Od: d...@o...pl (Dario)

    czekac na kuriera trzeba nawet do 10 dni, ja załozyłem konto 6 listopada, a
    kurier przyjechał 15 listpada, jeszzce sie spożnił ok. 2 godzin. a karta
    bankomatowa przyszła do mnie pocztą dopiero 1 grudnia. KOnto było
    funkcjonalne w necie w 2 dni po wizucie kuriera i podpisaniu umowy.

  • 6. Data: 2006-12-06 16:55:12
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Arek napisał(a):
    > Witam, 2 dni temu zalozylem online konto w mbanku, do tej pory nikt sie
    > ze mna nie skontaktowal, jak dlugo sie czeka az takie konto bedzie w
    > pelni funkcjonalne?

    Czekaj na kuriera. Ja zakladalem jeszcze jak nie bylo kurierow, ale
    znajomy zlozyl wniosek w czwartek (w zeszlym tyg), w sobote byl u niego
    kurier.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net