  • 1. Data: 2006-12-05 16:00:53
    Temat: [mbank] uszczesliwia mnie na sile?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    dostaje ichniejsze wyciagi z KK w postaci elektronicznej (wiadomo zeby nie
    placic za papierowe)
    ale zobaczylem, ze oprocz tego osobnym mailem dostaje tez wyciagi z
    ekonta, emaxa itd. ktore do niczego nie sa mi potrzebne
    jak zrobic zeby dostawac tylko te z KK?

    GP

  • 2. Data: 2006-12-05 17:54:35
    Temat: Re: [mbank] uszczesliwia mnie na sile?
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ale zobaczylem, ze oprocz tego osobnym mailem dostaje tez wyciagi z
    > ekonta, emaxa itd. ktore do niczego nie sa mi potrzebne

    We wnioskach masz napisane:

    Chcę otrzymywać wyciągi miesięczne do wszystkich rachunków w formie
    elektronicznej na powyższy adres e-mail TAK NIE

    Chcę otrzymywać wyciągi miesięczne do kart kredytowych w formie
    elektronicznej na powyższy adres e-mail TAK NIE

    Wystarczy zaznaczyc co trzeba...

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2006-12-05 19:12:02
    Od: sziwa <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Dec 2006 18:54:35 +0100, wk napisał(a):

> [...]
    >
    > Chcę otrzymywać wyciągi miesięczne do kart kredytowych w formie
    > elektronicznej na powyższy adres e-mail TAK NIE

    Nie wystarczy. mBank ma tutaj buga. Kiedyś nie dostawałam żadnych wyciągów.
    Potem przyszło info z mBanku, że za papierowe do KK trzeba będzie płacić,
    więc zamówiłam sobie elektroniczne do KK i zaznaczyłam, że nie chcę
    wyciągów do rachunków. Ku mojemu zdziwieniu zaczęłam dostawać wyciągi do
    eKonta, natomiast tych do karty ani widu ani słychu. Złożyłam reklamację na
    mLinii - Pani najpierw twierdziła, że pewnie się pomyliłam przy
    wypełnianiu, ale potem sprawdziła i powiedziała, że ona widzi dobrze
    zaznaczone. W każdym razie przekazała tę sprawę dalej. Potem zaczęły
    dochodzić wyciągi z KK, lecz te do eKonta też wciąż dostawałam :) Parę dni
    temu wypełniłam ponownie wniosek i zobaczymy co teraz ;)

    --
    Pozdrawienia,
    sziwa

  • 4. Data: 2006-12-05 20:38:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *sziwa* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Potem zaczęły dochodzić wyciągi z
    > KK, lecz te do eKonta też wciąż dostawałam :) Parę dni temu
    > wypełniłam ponownie wniosek i zobaczymy co teraz ;)

    A wiesz, faktycznie nie pomyślałem, że przecież nie zamawiałem tych
    wyciągów z eKonta, eMaksa i eMaksa Plus, którym mnie BRE od dawna
    spamuje... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2006-12-05 21:30:29
    Od: "wk" <b...@p...ABConet.pl>

    s.com...
> [...]
    >
    > A wiesz, faktycznie nie pomyślałem, że przecież nie zamawiałem tych
    > wyciągów z eKonta, eMaksa i eMaksa Plus, którym mnie BRE od dawna

    No to odbiegając od tematu:
    Jaki macie problem w tym ze przychodzą wam co miesiąc wyciągi?
    W razie jakiegos kredytu takie wyciągi będą jak znalazł, a mbank na razie
    nie udostępnia generowania takowych na żądanie.
    Więc nic tylko zapisywać je w bezpiecznym miejscu ;-)

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2006-12-05 21:55:45
    Od: "KH" <n...@s...pl>

    "wk" <b...@p...ABConet.pl> wrote:

> [...]
    > nie udostępnia generowania takowych na żądanie.
    > Więc nic tylko zapisywać je w bezpiecznym miejscu ;-)

    W razie kredytu wystarczy się zalogować przy pracowniku banku i wydrukować
    historię (sprawdzone w millenium, reifeisenie i ge money).

    pozdrawiam
    Kaśka

  • 7. Data: 2006-12-05 22:16:17
    Od: "wk" <b...@p...ABConet.pl>

    Użytkownik "KH" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W razie kredytu wystarczy się zalogować przy pracowniku banku i wydrukować
    > historię (sprawdzone w millenium, reifeisenie i ge money).

    No to jeszcze raz:
    W mBanku nie da sie wygenerować i wydrukowac na żądanie historii operacji z
    danego miesiąca. Mozna drukowac tylko potwierdzenia pojedynczych operacji
    (co w przypadku np. GE, który przy kredycie hipotecznym wymaga wyciągów z
    ROR z 3 ostatnich miesięcy - jest bezużyteczne).

    pozdrawiam, wk

  • 8. Data: 2006-12-06 00:01:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No to jeszcze raz:
    > W mBanku nie da sie wygenerować i wydrukowac na żądanie historii operacji z
    > danego miesiąca. Mozna drukowac tylko potwierdzenia pojedynczych operacji

    No co Ty powiesz ;-P
    bo nie ma guziczka 'drukuj'?

  • 9. Data: 2006-12-06 13:08:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    6 Dec 2006 01:01:55 +0100, w <7...@n...onet.pl>, "S.T."

    Jest w każdej przeglądarce. Tylko, że to rzeźbienie w g*****.

  • 10. Data: 2006-12-06 18:08:04
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    r...@a...net.pl napisał(a):
    > Jest w każdej przeglądarce. Tylko, że to rzeźbienie w g*****.

    Prawda. Mogliby doimplementowac wbudowany generator ladnych wyciagow w
    PDFfie do druku.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net