  • 1. Data: 2006-12-05 13:41:19
    Temat: [mBank] Kredyt hipoteczny CHF i forum
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    Z rana zadałem na forum pytanie jak to możliwe, że po kolejnej podywżce o
    0,3% moje oprocentowanie (sprawdzone po zalogowaniu w zakładce kredyt)
    wynosi 4,5 %, gdy Taryfa opłat i prowizji
    ( http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-mplan.html ) podaje
    oprocentowanie od 2,31% do 4,40%.

    No i zgadnijcie co - temat z forum zniknął...

    Ciekawe jak na takie coś pozwolił system - w końcu po to są widełki, żeby
    do nich przycinać :/
    A jak znam życie, to szybko wprowadzą poprawki do strony opłat. heh...

    --
    wooky

  • 2. Data: 2006-12-05 13:46:24
    Temat: Re: [mBank] Kredyt hipoteczny CHF i forum
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > No i zgadnijcie co - temat z forum zniknął...

    Pomyłka - mi umknął, a jest tutaj:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    82761&t=782761&sr=dd&pn=1

    --
    wooky

  • 3. Data: 2006-12-05 14:11:10
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    wooky napisał(a):
    > Z rana zadałem na forum pytanie jak to możliwe, że po kolejnej podywżce
    > o 0,3%

    A więc wszyscy dostali +0.3%? Myslałem, że to tylko promocja dla mnie...