eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie › Re: Pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Stefan <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Fri, 26 May 2006 22:24:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <17008oiyde0ir$.if5yoptej554.dlg@40tude.net>
    References: <4477530c$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw1.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1148674964 26000 213.158.197.33 (26 May 2006 20:22:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 May 2006 20:22:44 +0000 (UTC)
    X-User: m_aczo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386606
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 26 May 2006 21:39:36 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):

    > Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    > jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    > wypuklej (standardowa procedura).
    >
    > Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
    > ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    > zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    > podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
    > prawda (nic nie podpisywalem).
    >
    > Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    > (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    > wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
    >
    > Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    > naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
    > transakcje?

    Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
    sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
    Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest czesty,
    a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
    ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1