  • 1. Data: 2006-05-26 22:12:05
    Temat: [mBank] przelew zewnętrzny
    Od: "Krzysztof Wrzeszcz" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Dlaczego w mBanku przelew na konto xx 1140 2017 ... jest traktowany jako
    zewnętrzny i pobierana jest prowizja 0,50 zł, jeżeli nr konta to BRE Bank?

    --
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    ___

  • 2. Data: 2006-05-26 22:19:46
    Temat: Re: [mBank] przelew zewnętrzny
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e57uk2$86c$1@nemesis.news.tpi.pl, *Krzysztof Wrzeszcz* wrote:
    > Witam
    > Dlaczego w mBanku przelew na konto xx 1140 2017 ... jest traktowany
    > jako zewnętrzny i pobierana jest prowizja 0,50 zł, jeżeli nr konta to
    > BRE Bank?

    Bo jako wewnetrzny jest traktowany *tylko* przelew na konto w mBanku a nie
    konto w BRE banku.
    Lektura TOiP sie klania.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-05-27 05:21:21
    Od: "Krzysztof Wrzeszcz" <t...@p...onet.pl>

    Dziękuje, już wszystko jest dla mnie jasne.
    -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
    ___
    \ \
    (\_/) ) )
    (o *)~~~'/
    \*/____ \
    //\\ //\\ Krzysztof
    "' "' "' "' Wrzeszcz

  • 4. Data: 2006-05-27 19:58:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-26, darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Bo jako wewnetrzny jest traktowany *tylko* przelew na konto w mBanku a nie
    > konto w BRE banku.

    Czy po wpisaniu numeru konta w formularzu przelewu pojawia się
    informacja, która pozwala odróżnić, czy przelew będzie do mBanku, czy
    do BRE?

    Renata

  • 5. Data: 2006-05-27 20:04:55
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne7hbte.jm6.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Czy po wpisaniu numeru konta w formularzu przelewu pojawia się
    > informacja, która pozwala odróżnić, czy przelew będzie do mBanku, czy
    > do BRE?

    mBank, to chyba 1140 2004.

    Witek

  • 6. Data: 2006-05-27 20:48:41
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Witek" <w...@e...com.pl> wrote in message

    > mBank, to chyba 1140 2004.

    dokładnie tak 1140 2004
    Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://banki.kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2006-05-28 09:25:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-27, Witek <w...@e...com.pl> wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrne7hbte.jm6.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > mBank, to chyba 1140 2004.

    Tzn. trzeba znać te numery i wiedzieć który jest który, czy przy
    wypełnianiu przelewu pojawi się informacja o tym, do którego banku
    wysyłamy i czy w związku z tym jest opłata, czy nie?

    Renata

  • 8. Data: 2006-05-28 09:42:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrne7ir6o.21a.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl, *Renata
    Gołębiowska* wrote:

    > Tzn. trzeba znać te numery i wiedzieć który jest który, czy przy
    > wypełnianiu przelewu pojawi się informacja o tym, do którego banku
    > wysyłamy i czy w związku z tym jest opłata, czy nie?

    ZTCP trzeba znac, bo informacji wyraznej ze prowizja pobrana bedzie nie ma.

    --
    darnok

  • 9. Data: 2006-05-28 13:07:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tzn. trzeba znać te numery i wiedzieć który jest który, czy przy
    > wypełnianiu przelewu pojawi się informacja o tym, do którego banku
    > wysyłamy i czy w związku z tym jest opłata, czy nie?

    Nie trzeba, wystarczy wiedzieć, że żeby przelew był bezpłatny
    to te 8 cyfr musi być _identycznych_ jak w Twoim rachunku.

  • 10. Data: 2006-05-28 13:27:09
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    S.T. napisał(a):

    > Nie trzeba, wystarczy wiedzieć, że żeby przelew był bezpłatny
    > to te 8 cyfr musi być _identycznych_ jak w Twoim rachunku.

    no chyba że wysyłasz z konta firmowego, to wtedy te identyczne cyferki
    *nic* ci nie powiedzą, może zapłacisz a może nie.

    andy_nek