eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie › Pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.a
    stercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie
    Date: Fri, 26 May 2006 21:39:36 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Lines: 24
    Message-ID: <4477530c$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 26 May 2006 19:12:12 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.121.66.73
    X-Trace: 1148670732 mamut2.aster.pl 22601 62.121.66.73:1617
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386601
    [ ukryj nagłówki ]

    Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
    jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
    wypuklej (standardowa procedura).

    Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
    ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
    zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
    podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
    prawda (nic nie podpisywalem).

    Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
    (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
    wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.

    Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
    naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
    transakcje?


    --
    Pozdrawiam,
    MC


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1