  • 31. Data: 2016-01-26 16:49:01
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale jest jedno malutkie ale (mały druczek tzw...) - kto da gwarancję, że
    > zrobię 4 a oni za 4 lata powiedzą ze juz wiecej nie płaca?
    > Jest jakas gwarancją na 500 do osiągniecia pelnoletnosci?

    Żadnej. Za to jest gwarancja niepłacenia, gdy zabraknie chętnych do pracy. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 32. Data: 2016-01-26 18:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Żadnej. Za to jest gwarancja niepłacenia, gdy zabraknie chętnych do
    > pracy. :)

    hihihihi
    Tak to juz jest - jak górnik czy policjant ma obiecana wczesniejsza
    emeryturkę, to jest to prawo nabyte, jak dziecko ma dostawac 500 do 18 roku
    zycia to jest to chwilowy kaprys.

    Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę ironizowałem...?

  • 33. Data: 2016-01-26 21:24:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

> [...]
    > zycia to jest to chwilowy kaprys.

    > Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę ironizowałem...?

    Budziku -- Ty nawet pisać nie umiesz. [i (jak każdy prawnik?) masz kuku na muniu]
    Nawet jeszcze nie ma stosownych praw a Ty już piszesz o ,,prawie nabytym''. Nie
    martw się -- sędziowie w Białymstoku nie odróżniają myślnika (separatora) od
    dywizu (łącznika) i minusa od plusa. :)

    () Nie ma jeszcze prawa (Tusk radził sobie bez prawa -- choćby z powodzianami
    i pogorzelcami czy poszkodowanymi w efekcie wichur i gradobić) ale PiS
    raczej idzie inną drogą.
    () W Niemczech jest kara (ponoć 5 tysięcy euro lub 120 dni aresztu) za
    nieprzychylność wobec ,,uchodźców'', którzy stanowią zagrożenie nie
    tylko dla żydów, ale także dla wszystkich, także dla siebie. Być może,
    zanim dorosną do pełnoletności dzieci, które właśnie teraz rodzą się,
    będzie konflikt zbrojny na miarę II wojny światowej.
    () Polscy bolszewicy nie odpuszczą. Wprawdzie stracili koryto w Polsce
    a Putin oficjalnie narzeka na Lenina (oskarżając Lenina o zniszczenie
    Rosji) ale nadal są bardzo silni i wiedzą, co jest ich ,,życiowym
    zadanie''.
    () ,,Prawo'' zbudowane metodami bezprawnymi nie jest prawem (jak małżeństwo
    zawarte z naruszeniem prawa nie jest małżeństwem) więc gdyby PiS straciłby
    władzę (poprzednim razem stracił dość nietypowo) bolszewicy uchyliliby to
    ,,prawo'' bezproblemowo. A dążyć do likwidacji tego prawa muszą w imię
    ,,świętego'' nakaz Wissarionowicza.

    Stan, w którym żyjemy, nazywać można bez obaw wojną. Znam bolszewików
    polskich, którzy nie kryją się ze swymi poglądami -- można rozdeptywać
    przeciwników (Polaków i rzymskich katolików) a można prowadzić do wojny
    ,,usprawiedliwiającej'' czystki etniczne i ludobójstwo... Ale typowa
    wojna jest kosztowna -- wraz z ludźmi tracony jest dobytek. Co najmniej
    od czasu ,,manewru spod Wieprza'' panuje wojna kultur -- celem tej wojny
    jest niszczenie polskiej kultury, polskiego dziedzictwa narodowego.

    Tak wygląda sprawa polska.

    Bardzo podobnie wygląda sprawa żydowska. Nie bez powodu Angela sprowadza
    imigrantów z Afryki i z Syrii, choć Europa Zachodnia (głównie Niemcy)
    sprzeciwiały się sprowadzeniu repatriantów z Kazachstanu do RP.

    Nie jest ważne, czy Angela Merkel rzeczywiście jest córką Adolfa Hitlera
    (moim zdaniem naprawdę może nią być) ale jest ważne, że jej działania
    mają na celu (niestety!) wojnę przeciwko żydom.

    A jeśli nadal ktoś uważa mnie (i podobnych do mnie) za świra (i świrów)
    wyjaśnię, że już obecnie z Francji masowo uciekają żydzi.

    -=-

    PiS to słaba ekipa. Zamiast wyjaśnić Europie:

    - nasze działania nie są sprzeczne z prawem, ale są
    nieprzychylne tym, którzy właśnie stracili władzę;

    czy my mamy kierować się dobrem naszych przeciwników,
    czy naszym dobrem?!

    mamy być świrami czy zdrowymi na umyśle?

    - starania naszych przeciwników politycznych są sprzeczne
    z prawem, gdyż nie można już dorzucić kolejnych sędziów
    TK (zabrania tego właśnie konstytucja RP)

    - zgodnie z prawem prezydent zwlekał z przyjęciem ślubowania

    - zgodnie z prawem parlament wybrał nowych sędziów TK

    - zgodnie z prawem prezydent przyjął ślubowanie od nowych sędziów TK

    - dopiero po fakcie (po przyjęciu ślubowania od sędziów TK wybranych
    przez PiS) TK rozpatrzył sprawę wyboru sędziów PO, przez co jego
    wyrok nie miał już żadnej wartości

    błąka się, tłumaczy, wyjaśnia, uśmiecha, przymila jak kot, prosząc
    człowieka o głaskanie, stara się jakoś przymilić Niemcom i innym...

    Bolszewicy w Polsce są bogaci -- ich dzieci przetrwają bez dokarmiania,
    dlatego Petru, PO i inni bolszewicy raz potomkowie bolszewików tak
    mocno zabiegają o niewprowadzenie owego programu a PiS dąży do
    wprowadzenia... To walka o biologiczne wyniszczenie (bądź ocalenie)
    Polaków.

    -=-

    Prawo nabyte? :) Ponoć Brytyjczycy uznali, że na drogach umieszczą
    tabliczki mówiące o tym, że droga jest prywatną własnością, przez
    co Hitlerowcy nie będą mogli po tych drogach poruszać się. ;)

    Gdybyś znał prawo naprawdę (a nie tak, jak ,,znasz'') wiedziałbyś,
    że ŻADNE umowy tak naprawdę nie są trwałe i każdą umowę (czy obietnicę)
    można renegocjować -- zwłaszcza wtedy, gdy zmienią się warunki zbyt mocno.

    Nawet nie trzeba dużego konfliktu ,,międzynarodowego'' (czytaj --> konfliktu
    z udziałem żydów) aby umowy (czy obietnice) zostały odsunięte w niebyt...

    -=-

    Budzik> Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę ironizowałem...?

    Najpierw naucz się poprawnego pisania -- później zajmij się ,,prawem''.
    Eneuel, nie Enuel.

    Ja na Ciebie raczej ;) pracować nie będę. Bolszewiccy zbrodniarze
    mogą mnie zabić, ale bez kręgosłupa pracować nie będę. :) Na moje
    szczęście bolszewicy przegrywają na każdej linii.

    Jeśli tacy jak Ty chcieli, abym na nich pracował -- mogli ze mną pracować
    wtedy, gdy byłem dostatecznie zdrowy. :) Wtedy jednak byłem dla takich jak
    Ty -- zbyt bogaty. Tacy jak Ty uznali, że nie warto zarabiać aż tak dużo,
    jak ja chcę zarabiać. Choć miałem dobre intencje -- nie znalazłem ,,uznania''.

    Dziś tacy jak Ty -- mogą co najwyżej poklikać w banery z moich stron. ;)
    Serdecznie ;) zapraszam i obiecują uczciwe rozliczanie się. :)

    Zielonymi kursorami zamierzam wskazywać te reklamy -- czy linki w ogóle,
    za które zapłacę a czerwonymi -- te, za które nie umiem zapłacić
    z przyczyn ode mnie niezależnych. (; Życzę powodzenia i szczęścia. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 34. Data: 2016-01-26 23:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > powodzianami
    > i pogorzelcami czy poszkodowanymi w efekcie wichur i gradobić) ale

    Nie ma praw ale zapowiedzi juz sa.
    Nie słyszałem nic o tym, zeby PiS zapowiedział iz 500zł bedzie do 18 roku
    zycia dziecka zagwarantowane. Weisz cos na ten temat?

> [...]
    > że ŻADNE umowy tak naprawdę nie są trwałe i każdą umowę (czy
    > obietnicę) można renegocjować -- zwłaszcza wtedy, gdy zmienią się

    To rozmawiamy o praktyce czy o teorii?
    Bo praktyka niestety jest taka, ze bzdurne czy nie - nabyte to nikt nie
    rusza.
    I dlatego to ja musze pracować na emeryturki policjantów wyliczane według
    skandalicznego wzoru czy emeryturki pracowników kopalni ktorzy pod ziemię
    nigdy nie zaglądneli, albo zaglądneli raz w zyciu, tylko po to zeby miec
    status dołowego.

    > Budzik> Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę
    > ironizowałem...?
    >
    > Najpierw naucz się poprawnego pisania -- później zajmij się
    > ,,prawem''. Eneuel, nie Enuel.

    Za literówkę przepraszam, niemniej ton wytkniecia tego błedu... cóz...
    Zenada...

    > Ja na Ciebie raczej ;) pracować nie będę.

    A ktos Cie o to prosi?
    Nie jestes czasem zbyt przewrazliwiony na swoim punkcie?
    Po raz tysieczny piszesz, jak to masz ciezko...
    Jedynak?

  • 35. Data: 2016-01-27 04:34:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n88km4$da1$...@n...news.atman.pl

    > Gdybyś znał prawo naprawdę (a nie tak, jak ,,znasz'') wiedziałbyś,
    > że ŻADNE umowy tak naprawdę nie są trwałe i każdą umowę (czy obietnicę)
    > można renegocjować -- zwłaszcza wtedy, gdy zmienią się warunki zbyt mocno.

    Nie szukając daleko -- wiek emerytalny.

    Ogólnie -- żadne ludzkie prawo nie może nakazać czynienia cudów.
    Przykładowo -- sąd nie może nakazać zwrócenia bibliotece książki
    zjedzonej przez szczury.

    Z pustego i Salomon nie naleje, więc w razie padu gospodarczego
    ,,500 na dziecko'' może paść bez łamania prawa.

    Na razie jeszcze nie ma tych 500 na dziecko. Nawet nie ma jasności
    co do kształtu tego prawa. Jedni chcą dać gotówką, inni -- cwanymi
    bonami. Zwolennicy gotówki twierdzą, że: ,,rodzice wiedzą lepiej
    niż urzędnicy, czego potrzebują dzieci'', co zwolennicy bonów
    kwitują jakoś tak -- ,,jeśli rodzice są aż tak mądrzy, dlaczego
    tej mądrości nie wykorzystują do zarabiania pieniędzy?''...

    18 lat do dużo. Czy przez te lata niezmienne będą progi
    kwotowe (choćby 800 pln na domownika oraz samo 500 pln
    na dziecko) i prawa (choćby o niepełnosprawności dzieci)
    towarzyszące temu programowi?...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 36. Data: 2016-01-27 14:38:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie ma praw ale zapowiedzi juz sa.

    Czyli wg Ciebie 'zapowiedź' podlega pod mechanizm 'prawa nabytego'?
    Może już warto składać pozwy do sądu? ;) RGiertych zapowiadał taką
    właśnie akcję. (jest/pojawiła_się zapowiedź -- funkcjonuje prawo!)

    Ten program zakłada, iż obecnie objęte nim zostaną dzieci w wieku do
    lat 18, ale nie ma na razie mowy o tym, jak owo prawo ma wyglądać.
    Z tego, że dzisiejsze siedemnastolatki mają brać 500 pln, nie wynika,
    że tak ma być i za sto, czy tysiąc lat.

    Zadaniem programu jest zwiększenie populacji (tutaj jest to dobre
    słowo, bo populacja nierozerwalnie łączy się z rozmnażaniem) więc
    niejako z założenia programu wynika, że po osiągnięciu ;) stosownego
    pułapu (powiedzmy pięćdziesięciu milionów Polaków) program zostanie
    zakończony czy choćby zawieszony.

    Program niesie ze sobą wiele niebezpieczeństw. Wiele osób wybierze po
    prostu zawód dziecioroba. Podatków bezpośrednich z tego nie ma a dzieci
    objęte tym programem nie zechcą płacić podatków. Nawet jeśli zechciałyby,
    co jest nieprawdopodobne -- nie będą samodzielne, przez co nie będą miały
    zdolności płacenia podatków bezpośrednich. Będą jednak jeździły samochodami,
    więc zapłacą akcyzę paliwową itp. podatki; będą jadły, więc zapłacą VAT...
    Będą nakręcały koniunkturę i będą pośrednio zwiększały PKB.

    Twoje słowa wykazują, do czego zmierzasz. :) Reprezentujesz właśnie
    dzieciorobów, którzy chętnie zabiorą się za robienie dzieci, o ile
    ktoś im zagwarantuje płacenie do ,,końca'', jakim jest próg 18 lat.
    Mechanizm prawa nabytego istnieje właśnie w tym celu, aby ludzie
    mogli żyć świadomie i aby mogli racjonalnie planować swoją przyszłość.

    Dzieciorób zakładać może taki scenariusz:

    przez najbliższe 40 lat będą płodził dzieci, zatem przez niemal 60 lat
    będę otrzymywał 500 na ileś dzieci, pomijając najbliższe miesiące ;)

    Nawet po 20 latach nie można by było tak po prostu zaprzestać płacenia,
    gdyż właśnie dzisiejsze nastolatki mogą zarzucić:

    nie zdecydowałbym się na takie życie, pełne poświęceń, ;) gdybym wiedział,
    że za 30 lat program zniknie; nic poza robieniem dzieci nie umiem i nie
    nauczę się, gdyż jestem już za stary na przekwalifikowanie zawodowe

    W razie czego ;) -- uliczne zgromadzenia narodowe (czyli demonstracje uliczne),
    marsze obywatelskie, protesty społeczne, skargi do UE itp. pewne jak w banku!!!

    > Nie słyszałem nic o tym, zeby PiS zapowiedział iz 500zł bedzie do 18 roku
    > zycia dziecka zagwarantowane. Weisz cos na ten temat?

    Nie wiem wiele o tym, co słyszałeś.
    (bezproblemowo zakładam, że piszesz 'wiesz', choć wychodzi Ci 'weisz';
    ale czym innym jest literówka tutaj, a czym innym literówka w imieniu)

    Znam natomiast zapowiedzi ;) mówiące o 18 roku życia jako progu
    programowym. Być może nawet takie wieści usłyszałem (za sprawą TV)
    z ust samej premier BSzydło.

    > Za literówkę przepraszam, niemniej ton wytkniecia tego błedu... cóz...
    > Zenada...

    Żenująca jest Twoja nieumiejętność pisania, czy raczej -- przepisywania.
    Napisałeś mniej niż pięćdziesiąt słów, a jednak niepoprawnie.

    > A ktos Cie o to prosi?
    > Nie jestes czasem zbyt przewrazliwiony na swoim punkcie?

    Czasami zapewne tak. I czasami, i miejscowo. Mam nadwrażliwe lewe uchu. ;)

    > Po raz tysieczny piszesz, jak to masz ciezko...

    Piszę tysięczny raz o tym, jak mam ciężko z żebrakami miauczącymi
    o moją pomoc? Nie liczyłem, ale wierzę Ci na słowo. [byłem pewny,
    że mam za sobą wiele tysięcy takich skarg...]

    > Jedynak?

    Podpis udekorowałeś pytajnikiem?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 37. Data: 2016-01-27 18:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > dzieciorobów, którzy chętnie zabiorą się za robienie dzieci, o ile
    > ktoś im zagwarantuje płacenie do ,,końca'', jakim jest próg 18 lat.

    Całe wynurzenia są zupełnie niepotrzebne, o czepianiu sie literówek nie
    wspominając.
    Skoro nie odczytałes, ze mój pierwszy post był zartobliwy i z tego
    wyciągasz wnioski a propos mojej osoby to proponuje puknąć się w czoło.

    PLONK na jakis czas.

    No chyba, ze czujesz jeszcze potrzebę odpisać popisując się po raz kolejny
    jakąs przypadłościa ktora męczy twój organizm...

  • 38. Data: 2016-01-29 17:42:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 12:20:28 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > No to juz wiesz który dyrektor wyleci z hukiem :)
    http://biznes.pl/magazyny/finanse/pko-bp-podnosi-opl
    aty-reakcja-ministra-skarbu/6r7sxw
    "PKO BP zapowiedziało na początku tygodnia podwyżkę opłat dla klientów. Zareagował na
    to minister skarbu Dawid Jackiewicz. "W najbliższym czasie odbędzie się Walne
    Zgromadzenie Akcjonariuszy PKO BP, nastąpią zmiany w radzie nadzorczej banku" -
    zapowiedział."

  • 39. Data: 2016-01-30 09:45:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-29 o 17:42, Kris pisze:

> [...]
    Zgromadzenie Akcjonariuszy PKO BP, nastąpią zmiany w radzie nadzorczej banku" -

    RN to nie prezes ani dyrektor.
    Takie tam wymachiwanie szabelką.

    Po drugie, PISSS wymienia RN we wszystkim gdzie może, więc to tylko
    dodatkowy pretekst.

    --
    Pete

  • 40. Data: 2016-02-01 12:24:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    aty-reakcja-ministra-skarbu/6r7sxw

    >RN to nie prezes ani dyrektor.
    >Takie tam wymachiwanie szabelką.

    A kto wybiera prezesa ?
    Zreszta RN chyba moze dac prezesowi ostrzezenie, ze jego polityka jej
    sie nie podoba :-)

    >Po drugie, PISSS wymienia RN we wszystkim gdzie może, więc to tylko
    >dodatkowy pretekst.

    Szczegolnie, ze im wiekszy zysk PKO osiagnie, tym wiekszy podatek od
    zysku zaplaci, i oczywiscie ten nowy bankowy tez :-)

    J.