  • 1. Data: 2016-01-13 17:40:53
    Temat: "Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!"
    Od: Kamil Darczyński <k...@g...com>

    http://www.wykop.pl/link/2958125/zostalem-okradziony
    -przez-wplatomat-prosba-o-wykop/

    Oczywiście to nie moje, wklejam tylko.

  • 2. Data: 2016-01-13 20:56:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Darczyński" b...@g...co

    : http://www.wykop.pl/link/2958125/zostalem-okradziony
    -przez-wplatomat-prosba-o-wykop/

    Włożyłem banknoty w kwocie "na oko" (Wpłatomat przyjmuje maksymalnie
    50 banknotów) w kwocie 4700 PLN.
    Środki zostały przyjęte a na ekranie podsumowania wybrałem "Dodaj banknoty"
    Wprowadziłem pozostałe bankonoty (500 zł) i na kolejnym ekranie podsumowania
    (Zakończ, Dodaj banknoty pojawiła się chwila chwila zawachania...) wybrałem
    ponownie opcje "Dodaj banknoty" lecz za chwilę się rozmyśliłem i wybrałem
    "Anuluj" (czy coś podobnego)
    KONIEC: Wpłatomat się zawiesił, zero reakcji, zero potwierdzenia: NULL

    : Oczywiście to nie moje, wklejam tylko.

    I nie moje.

    [zwykle tak mówią o niechcianym dziecku]

    4700+500 to 5400?

    -==-

    IMO i facet kamerował, i bankomat ma oczka kamerek.
    Jak ktoś (z obsługantów) chce -- może sprawdzić, czy
    mniej więcej tyle wkładano, czy ktoś inny podszedł
    zgarnął forsę oraz kartę...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-01-14 08:09:23
    Od: PP <...@...pl>

    mnie okradł BZWBK na 300zł, do dziś nie mam kasy, a na reklamacje
    odpowiadają negatywnie

  • 4. Data: 2016-01-15 08:10:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Kamil Darczyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > http://www.wykop.pl/link/2958125/zostalem-okradziony
    -przez-wplatomat-prosba-o-wykop/

    mialem podobnie w pko - wlozylem drugi plik 30 banknotow 100, policzylo
    i zamiast zabrac wysunelo

    w momencie kiedy je chwycilem zaczal wciagac z powrotem, co skonczylo
    sie tak ze 21 zostalo mi w rece, a 9 sztuk wrocilo do maszyny
    dolaczyc do poprzednich 30, maszyna nie wydrukowala zadnego potwierdzenia
    tylko radosnie oznajmila ze od teraz jest jedynie bankomatem

    w sumie odzyskanie kasy trwalo ok 2 miesiace a jedna setka
    najprawdopodobniej im sie gdzies zawieruszyla - ale to co do
    wplacenia mialem liczylem tylko raz wiec 100% pewnosci nie mam

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2016-01-15 10:59:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Miałem podobnie z grubym plikiem, z tym że chyba wszystko zdążyłem wyszarpnąć nawet
    "z dziury" (bo wychodząc zaczęły się zawijać).
    Banknoty były zupełnie nowe (prosto z innego banku) i bardzo śliskie, może w tym był
    problem.
    Lepiej wkładać małymi partiami.

    -----