  • 41. Data: 2016-02-09 17:47:10
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 12:40:49 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tak myślę że i tak by podniosły marże biorac pod uwagę rekordowo niskie stopy
    procentowe. A teraz mają fajne uzasadnienie. Niew muszą jakiś innych uzasadnień
    marketingowo tworzyć.
    > Wzrost opłąt za usługi bankowe oraz marż był do przewidzenia jeszcze przed tym jak
    o podatku zaczęto gadać.
    > Systematycznie zresztą banki wprowadzały/podnosiły opłaty za karty/konta,
    zmniejszały bonusy itp.
    > To było nieuniknione a teraz fajny pretekst mają
    http://biznes.pl/magazyny/finanse/pietraszkiewicz-po
    dwyzki-w-bankach-byly-uzasadnione/x4nvww

  • 42. Data: 2016-02-22 00:15:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Marcinkiewiczowi pracę (m.in. jako kandydatowi na prezesa PKO BP SA) wybierał cały
    naród.

    -----

  • 43. Data: 2016-02-22 00:16:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nigdy nie zrobisz, bo takiej durnej nie znajdziesz.

    -----