  • 1. Data: 2016-01-13 17:13:46
    Temat: Wymarzony Cel w Raiffeissen
    Od: b...@o...pl

    Pojawiły się odsetki bonusowe na KWC. Klienci którzy po 1 stycznia
    zabrali kapitał, mogą je przelać na zewnątrz ryzykując 20 zł opłaty
    lub - nie ryzykując - poczekać do lutego.

  • 2. Data: 2016-01-13 18:33:12
    Temat: Re: Wymarzony Cel w Raiffeissen
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-01-13 o 17:13, b...@o...pl pisze:
    > Pojawiły się odsetki bonusowe na KWC. Klienci którzy po 1 stycznia
    > zabrali kapitał, mogą je przelać na zewnątrz ryzykując 20 zł opłaty
    > lub - nie ryzykując - poczekać do lutego.

    Wg TOiP są dwa przelewy bezpłatne. Wewnętrzny i zewnętrzny. Na początku
    stycznia przelałem wewnętrznym na ror raifiego i stamtąd dalej poza
    bank. Teraz wylałem bezposrednio z wymarzonego celu do innego banku. Nie
    wzięli opłaty.

  • 3. Data: 2016-01-13 19:35:58
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 13.01.2016 o 18:33, wiatrak pisze:

> [...]
    > stycznia przelałem wewnętrznym na ror raifiego i stamtąd dalej poza
    > bank. Teraz wylałem bezposrednio z wymarzonego celu do innego banku. Nie

    Wg TOiP jest jeden przelew bezpłatny. Zarówno przy przelewie wewnętrznym
    jak i zewnętrznym widnieje adnotacja "0 PLN za pierwszy przelew w
    miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN". Nie (odpowiednio) "0 PLN
    za pierwszy przelew wewnętrzny" i "0 PLN za pierwszy przelew zewnętrzny"
    i choć można to tak interpretować, to można i wprost, że darmowy jest
    jedynie pierwszy przelew (obojętnie - wewnętrzny albo zewnętrzny), a
    każdy kolejny kosztuje 20. Opłatę za operację mogą pobrać później, albo
    (jak to ztcp jest np. w Getinie) ujemne saldo na liście rachunków może
    nie być widoczne. Skoro i tak przed zamknięciem konta warto poczekać do
    1.02 (dla odsetek z 1.01-3.01), to po co ryzykować?

  • 4. Data: 2016-01-13 21:12:46
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > nie być widoczne. Skoro i tak przed zamknięciem konta warto poczekać do
    > 1.02 (dla odsetek z 1.01-3.01), to po co ryzykować?

    Czytaj ze zrozumieniem;
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3610
    2034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

  • 5. Data: 2016-01-13 21:44:28
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 13.01.2016 o 21:12, wiatrak pisze:

    > Czytaj ze zrozumieniem;
    > http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3610
    2034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

    Przecież zacytowałem dokładnie to co stoi w TOiP. To Ty stwierdziłeś "Wg
    TOiP są dwa przelewy bezpłatne", zapewne z tego powodu, że wiesz jak
    należy rozumieć dość oczywiste zdanie "0 PLN za pierwszy przelew w
    miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN".

  • 6. Data: 2016-01-13 21:54:02
    Od: knrdz <x...@t...cy>

> [...]

    2034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

    Przecież zacytowałem dokładnie to co stoi w TOiP. To Ty stwierdziłeś "Wg
    TOiP są dwa przelewy bezpłatne", co jak rozumiem jasno wynika z
    przeczytania (koniecznie ze zrozumieniem!) zdania: "0 PLN za pierwszy
    przelew w miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN".
    Jeśli ktoś naprawdę musi wyjąć kasę z konta TWC w miesiącu, w którym
    "pierwszy przelew" już wykonał, to nie tylko moim zdaniem bezpieczną
    metodą jest jedynie wypłata w oddziale, tam nie ma konfliktu pt. "co
    autor miał na myśli".

  • 7. Data: 2016-01-14 09:08:10
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Użytkownik wrote:
    > Pojawiły się odsetki bonusowe na KWC. Klienci którzy po 1 stycznia
    > zabrali kapitał, mogą je przelać na zewnątrz ryzykując 20 zł opłaty
    > lub - nie ryzykując - poczekać do lutego.

    Mozna wyplacic w kasie jak ktos ma po drodze, jedna wyplata za friko.
    Albo jeszcze ich ogolic bo 50zl za przesylki zwracaja, u mnie juz 50zl przyszlo
    :)

  • 8. Data: 2016-01-14 13:33:54
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 21:45:33 UTC+1 użytkownik knrdz napisał:

> [...]
    > należy rozumieć dość oczywiste zdanie "0 PLN za pierwszy przelew w
    > miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN".
    Miałbyś rację, gdyby to była jedna pozycja w TOiP. Ale przelew na konto w banku
    (Raiffeisen) to jedna pozycja, a przelew na konto zewnętrzne do druga pozycja.

    Nie jest napisane, że tylko jedna wypłata na miesiąc jest darmowa.

    Pozdrawiam
    Michał M