  • 21. Data: 2016-01-15 10:54:58
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Fri, 15 Jan 2016 09:23:37 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Kwestia przyzwyczajenia, 2-3 kliknięcia.

    Automatyczne logowanie ? No, moze i dziala

    >A jak mu się cos pop* i Ci to napisze na FV?

    To wyciagam poprzednia, a tam "saldo wynosi 0".

    J.

  • 22. Data: 2016-01-15 11:17:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Jan 2016 10:54:58 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To wyciagam poprzednia, a tam "saldo wynosi 0".
    A dostawca mówi że poprzednia FV wydrukowała się z błędem w pozycji
    saldo i powinno być już wtedy -1000 i jeszcze poprzednio itd.

    Nie przemawia do mnie ten argument o tym ze sie mu cos pop* bo jesli
    zamierza mnie oszukać to zrobić to może też papierowo a jeśli pop* ma
    być tylko błędem to sobie ten błąd niedługo odkręci a ja wiem że saldo
    wynosiło 0 miesiąc temu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 23. Data: 2016-01-15 11:53:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Fri, 15 Jan 2016 10:54:58 +0100, "J.F."
    >A dostawca mówi że poprzednia FV wydrukowała się z błędem w pozycji
    >saldo i powinno być już wtedy -1000 i jeszcze poprzednio itd.

    Owszem, moze i tak byc, ale to mu jednak troche utrudnia :-)

> [...]
    >zamierza mnie oszukać to zrobić to może też papierowo a jeśli pop* ma
    >być tylko błędem to sobie ten błąd niedługo odkręci a ja wiem że

    Ty wiesz, a w jego systemie widnieje niedoplata :-)
    Jak nie ma stanu po kazdej operacji, to i dojsc trudno skad sie
    bierze, chyba ze np zapamietal saldo na poczatku roku.

    Ogolnie przy polskich przepisach najbezpieczniej jest jednak wpisac za
    ktora fakture sie konkretnie placi.
    Podejrzewam ze miliony to olewaja, sam olewam i nic zlego sie nie
    dzieje, ale lepiej potem nie byc wsrod tych "jeden na milion", gdy
    system zawodzi :-)

    J.

  • 24. Data: 2016-01-18 21:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Nie 200, ale 216.
    >
    > 500 miesięcznie
    > 6k rocznie
    > 6*18=108
    > 108k na dziecko
    > 216 na trójkę
    >
    > Z czwórki można mieć jedno mieszkanie.
    > 108*3=324

    Moze byc jeszcze lepiej - załózmy ze zarabiamy poniżej progu i mamy płacone
    za kazde dziecko!

    Ale jest jedno malutkie ale (mały druczek tzw...) - kto da gwarancję, że
    zrobię 4 a oni za 4 lata powiedzą ze juz wiecej nie płaca?
    Jest jakas gwarancją na 500 do osiągniecia pelnoletnosci?

  • 25. Data: 2016-01-19 08:02:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie, ale będzie ciekawa kampania wyborcza ;-)

    -----

  • 26. Data: 2016-01-19 18:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Nie, ale będzie ciekawa kampania wyborcza ;-)

    optymista ;-P

  • 27. Data: 2016-01-20 16:41:45
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA594B34B3DE9Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > optymista ;-P

    Z tego co mi wiadomo na dzisiaj nie ma ustawy o podatku bankowym, a banki
    już w grudniu podwyższyły niektóre opłaty. Oczywiściw nie wszystkie.
    Z tego można wnioskować, że i bez tego podatku i tak by podwyższały wiele
    opłat.

    Zenek

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 28. Data: 2016-01-20 18:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zenek z...@w...pl ...

> [...]
    > już w grudniu podwyższyły niektóre opłaty. Oczywiściw nie wszystkie.
    > Z tego można wnioskować, że i bez tego podatku i tak by podwyższały

    To jest uwaga w odpowiedzi na mój zart?
    Hmm...

    Ale odpowiadając: a jak wyobrazasz sobie podniesienie kosztu kredytu juz po
    wejsciu w zycie ustawy?
    Jednostronna renegocjacja warunków umowy?

  • 29. Data: 2016-01-20 18:09:51
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie dro?sze o 20 tys. z?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 01/21/2016 12:41 AM, Zenek wrote:
    > U?ytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa? w
    > wiadomo?ci news:XnsA594B34B3DE9Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Z tego co mi wiadomo na dzisiaj nie ma ustawy o podatku bankowym, a banki
    > ju? w grudniu podwy?szy?y niektóre op?aty. Oczywi?ciw nie wszystkie.
    > Z tego mo?na wnioskowaae, ?e i bez tego podatku i tak by podwy?sza?y wiele
    > op?at.

    To chyba nie tak.

    W znakomitej większości przypadków banki nie mogą zmienić marży do już
    _istniejących_ kredytów.

    Tak więc po wejściu podatku bankowego zostaną z umowami kredytowymi, na
    których w teorii mogą być stratne (a przynajmniej nie zarobią na tych
    umowach kredytowych przez kolejne kilka-naście lat tyle, ile zakładały,
    że zarobią).

    Więc taka podwyżka opłat z wyprzedzeniem ma jak najbardziej uzasadnienie
    ekonomiczne i nie przesądza tego, czy podwyższyłyby opłaty bez podatku.

    Jak się mylę, niech ktoś mnie poprawi :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 30. Data: 2016-01-20 18:40:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> writes:

    [...]
    > To chyba nie tak.
    >
    > W znakomitej większości przypadków banki nie mogą zmienić marży do już
    > _istniejących_ kredytów.

    Ja tak coś czuję przez skórę, że banki dla istniejacych kredytów:
    1) będą drobiazgowo sprawdzać warunki promocyjnego cross-sellu
    2) zaczną się przyglądać czy na pewno kredytobiorcy "informują bank o
    istotnej zmianie sytuacji finansowej", i jak nie to "wypowiadamy kredyt
    czy zgadza się pan na wyższą marżę?"

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "I got a question for ya. Ya got a minute?"