    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Date: Tue, 26 Jan 2016 22:00:47 +0000 (UTC)

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Budziku -- Ty nawet pisać nie umiesz. [i (jak każdy prawnik?) masz
    > kuku na muniu] Nawet jeszcze nie ma stosownych praw a Ty już piszesz o
    > ,,prawie nabytym''. Nie martw się -- sędziowie w Białymstoku nie
    > odróżniają myślnika (separatora) od dywizu (łącznika) i minusa od
    > plusa. :)
    >
    > () Nie ma jeszcze prawa (Tusk radził sobie bez prawa -- choćby z
    > powodzianami
    > i pogorzelcami czy poszkodowanymi w efekcie wichur i gradobić) ale
    > PiS raczej idzie inną drogą.

    Nie ma praw ale zapowiedzi juz sa.
    Nie słyszałem nic o tym, zeby PiS zapowiedział iz 500zł bedzie do 18 roku
    zycia dziecka zagwarantowane. Weisz cos na ten temat?

    > Prawo nabyte? :) Ponoć Brytyjczycy uznali, że na drogach umieszczą
    > tabliczki mówiące o tym, że droga jest prywatną własnością, przez
    > co Hitlerowcy nie będą mogli po tych drogach poruszać się. ;)
    >
    > Gdybyś znał prawo naprawdę (a nie tak, jak ,,znasz'') wiedziałbyś,
    > że ŻADNE umowy tak naprawdę nie są trwałe i każdą umowę (czy
    > obietnicę) można renegocjować -- zwłaszcza wtedy, gdy zmienią się
    > warunki zbyt mocno.

    To rozmawiamy o praktyce czy o teorii?
    Bo praktyka niestety jest taka, ze bzdurne czy nie - nabyte to nikt nie
    rusza.
    I dlatego to ja musze pracować na emeryturki policjantów wyliczane według
    skandalicznego wzoru czy emeryturki pracowników kopalni ktorzy pod ziemię
    nigdy nie zaglądneli, albo zaglądneli raz w zyciu, tylko po to zeby miec
    status dołowego.

    > Budzik> Enuelu - mam nadzieje, ze wiesz, iż jednak odrobinę
    > ironizowałem...?
    >
    > Najpierw naucz się poprawnego pisania -- później zajmij się
    > ,,prawem''. Eneuel, nie Enuel.

    Za literówkę przepraszam, niemniej ton wytkniecia tego błedu... cóz...
    Zenada...

    > Ja na Ciebie raczej ;) pracować nie będę.

    A ktos Cie o to prosi?
    Nie jestes czasem zbyt przewrazliwiony na swoim punkcie?
    Po raz tysieczny piszesz, jak to masz ciezko...
    Jedynak?