  • 1. Data: 2007-01-23 17:55:54
    Temat: Przeniesienie KK do Millennium
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie 2 KK z innych banków do Millennium i
    dzisiaj dostałem decyzję odmowną. Bank tłumaczy to tym, że mam za duże
    zaangażowanie w kredyty (mam już u nich KK i limit w koncie).
    Czy warto spróbować w innym oddziale - może decyzja będzie inna, czy lepiej iść
    do konkurencji. Dodam, że chciałem uzyskać AmExa Green, który jest w ofercie
    chyba tylko w Mille.
    Proszę o radę.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2007-01-25 04:15:55
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Millennium
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lepiej iść
    > do konkurencji. Dodam, że chciałem uzyskać AmExa Green, który jest w

    Uhaha
    Toś im musiał chyba coś podpaść
    Ja przenosiłem do mille 4 karty na raz na tego amexa i nawet nie zapytali
    czy osiągam dochody... , chociaz nie byłem ich klientem. Prawdopodobnie
    naznosiłeś do nich zaświadczeń o dochodach przy otwieraniu linii w rachunku
    i ustalili ci max limit kredytowy. Tego nie przeskoczysz, chyba że załatwisz
    sobie zaświadczenie o dochodach z wyszymi zarobkami.
    Moja rada:
    Nie ma sensu składać wniosku w innym oddziale, decyzje i tak podejmują
    analitycy w centrali (a więc te same osoby).
    Zamień posiadana w mille KK na amexa z takim samym limitem, to powinni
    zrobić bez problemów. A pozostałe dwie karty przenieś sobie np. do rajfiego,
    mają kiepski system internetowy ale przyzwoite warunki.
    Arek

  • 3. Data: 2007-01-25 17:06:54
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    nie przynosiłem im zaświadczeń o zarobkach, wszystko uzyskałem na podstawie
    przenosin od konkurencji (KK Mille VISA Silver i limit kredytowy w koncie).
    Nie wiadomo skąd pani w oddziale stwierdziła, że "ma pan za duże zaangażowanie"
    Kiedyś jak przenosiłem limit debetowy to w jednym oddziale dostałem odmowę a w
    drugim od razu zgodę. Więc czegoś tu nie rozumiem z tym zaangażowaniem