  • 1. Data: 2007-01-23 17:17:02
    Temat: Jaki bank oferuje kredyt hip. dla studenta (chodzi o student kwadrat).
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Witajcie!

    Dzisiaj w radiu słyszałem, że jeden z banków w Polsce oferuje kredyt
    hipoteczny dla studentów. W internecie znalazłem stronkę
    www.studentkwadrat.pl na której rzeczywiście są wypisane warunki takowego
    kredytu, ale nie jest napisane który to bank... Po kliknięciu na wniosek o
    kredyt wyskakuje stronka na której można przeczytać, że to poprzez Open
    Finance jest załatwiane. Ja chcę się dowiedzieć który bank to oferuje, nie
    mam ochoty załatwiać to przez OpenFinance.

    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-23 18:08:45
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    Metrobank, spółka-córka Getin Holding (vide MultiBank / BRE)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 3. Data: 2007-01-23 18:22:55
    Od: "martin" <m...@g...com>

    On Jan 23, 6:17 pm, _stefan <p...@g...wytnij.com> wrote:
> [...]
    > hipoteczny dla studentów. W internecie znalazłem stronkęwww.studentkwadrat.plna
    której rzeczywiście są wypisane warunki takowego

    właściwie to każdy bank oferuje kredyt hipoteczny dla studentów.

    pozdro,
    m.

  • 4. Data: 2007-01-23 18:26:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    _stefan wrote:
> [...]
    > Finance jest załatwiane. Ja chcę się dowiedzieć który bank to oferuje, nie
    > mam ochoty załatwiać to przez OpenFinance.

    W tym momencie inaczej tego nie zalatwisz... Chodzi o MetroBank (Noble
    Bank). To stosunkowo wirtualny bank - fabryka produktow.
    Swoja droga - bez duzej jeszcze promocji, a duze zainteresowanie.

  • 5. Data: 2007-01-23 20:13:56
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 19:26:40 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > W tym momencie inaczej tego nie zalatwisz... Chodzi o MetroBank (Noble
    > Bank). To stosunkowo wirtualny bank - fabryka produktow.
    > Swoja droga - bez duzej jeszcze promocji, a duze zainteresowanie.

    W takim razie poczekam na reakcję rynku, może jeszcze jakiś bardziej
    popularny bank zaoferuje swoją propozycję.
    Dzięki za odpowiedzi!

  • 6. Data: 2007-01-25 20:44:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    _stefan wrote:

    > W takim razie poczekam na reakcję rynku, może jeszcze jakiś bardziej
    > popularny bank zaoferuje swoją propozycję.
    > Dzięki za odpowiedzi!

    Dla studentow? Raczej jeszcze poczekasz dosc dlugo.

  • 7. Data: 2007-01-26 23:31:58
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    _stefan <p...@g...wytnij.com> writes:

> [...]
    > Finance jest załatwiane. Ja chcę się dowiedzieć który bank to oferuje, nie
    > mam ochoty załatwiać to przez OpenFinance.

    Jak dla mnie to to żadna rewelacja.
    Musisz miec jedną z dwóch rzeczy:
    a) 25% wkładu własnego
    b) zabezpieczenie w postaci innej nieruchomości

    Który student to ma?

    --
    jimmij

  • 8. Data: 2007-01-27 01:02:14
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > Musisz miec jedną z dwóch rzeczy:
    > a) 25% wkładu własnego
    > b) zabezpieczenie w postaci innej nieruchomości

    córka towarzysza kwasniewskiego, itp

  • 9. Data: 2007-01-27 08:26:00
    Od: "WaSyL" <w...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    "jimmij" <j...@j...jj> wrote in message news:rhw4pqdwej5.fsf@jj.jj...
    > Jak dla mnie to to żadna rewelacja.
    > Musisz miec jedną z dwóch rzeczy:
    > a) 25% wkładu własnego
    > b) zabezpieczenie w postaci innej nieruchomości
    >
    > Który student to ma?

    rodzice stutenta maja najprawdopodobniej jakas nieruchomosc z nieobciazona
    hipoteka.

  • 10. Data: 2007-01-27 11:50:36
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "WaSyL" <w...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org> writes:

    > rodzice stutenta maja najprawdopodobniej jakas nieruchomosc z
    > nieobciazona hipoteka.

    Ale to co mają rodzice, dziadkowie, wujkowie i sąsiedzi studenta to już
    zupełnie inna sprawa.

    --
    jimmij