  • 1. Data: 2007-01-23 16:50:50
    Temat: Jak wygląda dostęp do internetu w BZWBK
    Od: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Otóż zastanawiam się nad założeniem konta<30 w BZWBK bo piszą ze wszystko
    jest darmowe.

    Jak więc wygląda korzystanie z tego konta przez internet? Jakie rozwiązabnia
    stosuje ten bank (kody papierow, smsowe, token?)

    Otóż moje pytanie dotyczy dostępu do mojego rachunku przez internet. Jak się
    pewnie okaże płatne będą jakieś kody SMS lub coś tam innego. A więc pytania:

    - jak wygląda dostęp do konta przez internet w BZWBK ( jakie rozwiązania sa
    tam stosowane: wyczytałem że token (ale bardzo drogi), są też jakieś kodySMS
    ale też płatne 0,20 zł a więc jak ktoś robi dużo przelewów to lipa).

    - czy można rzeczywiście korzystać za darmo z konta przez internet (tzn. czy
    można zrezygnować z tokena albo z kodów sms - jeśli tak to jak to wygląda w
    tym banku. Czy są jakieś hasła papierowe

  • 2. Data: 2007-01-23 16:53:18
    Temat: Re: Jak wygląda dostęp do internetu w BZWBK
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    No i tak jak myślałem okazuje się że niby bezpłatna karta Allekarta kosztuje
    po 2 latach 25 zł za kolejne 2 lata. Jakie są jeszcze kruczki tego niby
    darmowwego konta<30 z Allejkartą w BZWBK?

  • 3. Data: 2007-01-23 16:55:13
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

  • 4. Data: 2007-01-23 17:36:10
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Józef wrote:
    > No i tak jak myślałem okazuje się że niby bezpłatna karta Allekarta
    > kosztuje po 2 latach 25 zł za kolejne 2 lata. Jakie są jeszcze
    > kruczki tego niby darmowwego konta<30 z Allejkartą w BZWBK?

    Po paru kolejnych latach jak będziesz >=30, AFAIR zamieni się w płatne
    konto.

  • 5. Data: 2007-01-23 18:33:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Józef napisał(a):
    > No i tak jak myślałem okazuje się że niby bezpłatna karta Allekarta kosztuje
    > po 2 latach 25 zł za kolejne 2 lata. Jakie są jeszcze kruczki tego niby
    > darmowwego konta<30 z Allejkartą w BZWBK?

    W 3 roku 25 zl to fakt, ale zanim to nastąpi to przez 2 lata bedziesz
    mogl z niej gratisowo korzystac. Do tego czasu znajdziesz sobie inne =
    lepsze konto.

    W BZ WBK sa bdb zabezpieczenia jezeli chodzi o system internetowy.
    Operacje autoryzuje sie sms-em. Pierwsze 5 sms-ow jest gratis, a kazdy
    nastepny kosztuje 20gr, ale....

    jednym sms-em mozesz autoryzowac wiele przelewow (tworzy sie tzw.
    paczke) wiec te 5 sms-ow w zupelnosci wystarcza. Oczywiscie nie trzeba
    przelewac kasy z wyprzedzeniem, jest tam mozliwosc zlecenia przelewu z
    data przyszla.

    Do tego bank oferuje konto oszczednosciowe (nawet niezle) oraz kk
    Money.pl i Allegro.pl - 3 pierwsze okresy rozliczeniowe kredyt 0%, 0zl
    za wydanie karty.

    Poza tym mozna wykonywac DOWOLNE przelewy z rachunku karty kredytowej.
    Koszt niezalezny od kwoty = 3zl.

    Niewiele bankow oferuje takie dobre warunki.

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-23 19:06:33
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Operacje autoryzuje sie sms-em. Pierwsze 5 sms-ow jest gratis, a kazdy
    > nastepny kosztuje 20gr, ale....

    a ja mam tokena bzwbka i co mi zrobisz ? ;)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-01-23 19:37:08
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > a ja mam tokena bzwbka i co mi zrobisz ? ;)
    >
    > Pozdrawiam

    tez mam, ale zmienilem autoryzacje na sms-y - wygodniejsze, bo nie musze
    tokena z soba zabierac, a komorke raczej ze soba nosze

  • 8. Data: 2007-01-24 12:22:09
    Od: f...@o...eu

    nie ma czegos takiego jak konto <30 z allekartą
    jest albo konto <30
    albo konto24.pl z allekartą

  • 9. Data: 2007-02-09 19:46:55
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik f...@o...eu napisal dnia 2007-01-24 13:22:
    > nie ma czegos takiego jak konto <30 z allekartą
    > jest albo konto <30
    > albo konto24.pl z allekartą

    Aha. Nie wiedziałem, że żyję w komiksie... Pytanie do filozofów - czy to mnie
    nie ma, czy tej karty w portfelu i konta w banku?

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."

  • 10. Data: 2007-02-09 20:20:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Kaminski wrote:

    > Aha. Nie wiedziałem, że żyję w komiksie... Pytanie do filozofów - czy
    > to mnie nie ma, czy tej karty w portfelu i konta w banku?

    Zgadzam się z f123, mam Allekartę i konto24.pl
    A co do Ciebie - czy masz dowody że istniejesz?