    From: "Paweł" <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie KK do Millennium
    Date: 25 Jan 2007 18:06:54 +0100

    Witam,
    nie przynosiłem im zaświadczeń o zarobkach, wszystko uzyskałem na podstawie
    przenosin od konkurencji (KK Mille VISA Silver i limit kredytowy w koncie).
    Nie wiadomo skąd pani w oddziale stwierdziła, że "ma pan za duże zaangażowanie"
    Kiedyś jak przenosiłem limit debetowy to w jednym oddziale dostałem odmowę a w
    drugim od razu zgodę. Więc czegoś tu nie rozumiem z tym zaangażowaniem
    Paweł