    From: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przeniesienie KK do Millennium
    Date: Thu, 25 Jan 2007 05:15:55 +0100

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:4e54.0000011d.45b64c29@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie 2 KK z innych banków do
    > Millennium i
    > dzisiaj dostałem decyzję odmowną. Bank tłumaczy to tym, że mam za duże
    > zaangażowanie w kredyty (mam już u nich KK i limit w koncie).
    > Czy warto spróbować w innym oddziale - może decyzja będzie inna, czy
    > lepiej iść
    > do konkurencji. Dodam, że chciałem uzyskać AmExa Green, który jest w
    > ofercie
    > chyba tylko w Mille.
    > Proszę o radę.
> [...]
    Uhaha
    Toś im musiał chyba coś podpaść
    Ja przenosiłem do mille 4 karty na raz na tego amexa i nawet nie zapytali
    czy osiągam dochody... , chociaz nie byłem ich klientem. Prawdopodobnie
    naznosiłeś do nich zaświadczeń o dochodach przy otwieraniu linii w rachunku
    i ustalili ci max limit kredytowy. Tego nie przeskoczysz, chyba że załatwisz
    sobie zaświadczenie o dochodach z wyszymi zarobkami.
    Moja rada:
    Nie ma sensu składać wniosku w innym oddziale, decyzje i tak podejmują
    analitycy w centrali (a więc te same osoby).
    Zamień posiadana w mille KK na amexa z takim samym limitem, to powinni
    zrobić bez problemów. A pozostałe dwie karty przenieś sobie np. do rajfiego,
    mają kiepski system internetowy ale przyzwoite warunki.
    Arek