  • 1. Data: 2004-05-21 04:06:04
    Temat: PeKaO SA i KK
    Od: <t...@g...pl>

    Nie masz konta to KK nie dostaniesz.
    Tego dowiedzialem sie wczoraj, gdy chcialem zlozyc wniosek o KK Regata.
    Na internetowych stronach banku nie ma nawet przecinka o tym, ze jest taki
    wymog formalny, ze bez konta nie ma co marzyc o zadnej karcie w tym banku.

    Ubawilem sie, gdy sie dowiedzialem, ze konto trzeba miec dlatego, bo klienci
    mieli klopot z przelewami na rachunki kart a teraz bank samodzielnie
    ustanawia automatyczna splate comiesieczna. Usmialem sie jak norka.
    W takim wypadku koszt karty z kontem urasta do: 60, - PLN sama karta plus 12
    x 3,- PLN (prowadzenie zwyklego rachunku) - razem 96,- rocznie bez
    ubezpieczenia.
    Dzis to jest jedna z najdrozszych kart na rynku.
    PeKaO SA odcina sobie klientow "z ulicy". I slusznie.

  • 2. Data: 2004-05-21 09:02:18
    Temat: Re: PeKaO SA i KK
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> >

> [...]
    taki
    > wymog formalny, ze bez konta nie ma co marzyc o zadnej karcie w tym banku.

    nie ma wymogu formalnego. Jest takie zalecenie jedynie,
    ja taką kartę dostałem, i mimo ze doradca Pekao starał sie mi wcisnąć konto
    to się ustrzegłem przed tym wynalazkiem :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 3. Data: 2004-05-21 10:20:50
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Na przełomie marca i kwietnia na grupie mowa była o tym, że Pekao w maju ma
    zaoferować nowe karty, podobno to miała być rewolucja karciana w Pekao. Dziś
    jest 21 maja, niby do końca miesiąca jeszcze 10 dni, a jak kart nie było,
    tak nie ma.
    Może są jakieś przecieki?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-21 10:44:15
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > ubezpieczenia.
    > Dzis to jest jedna z najdrozszych kart na rynku.
    > PeKaO SA odcina sobie klientow "z ulicy". I slusznie.

    byc moze sa problemy z ta karta. Karte Kredytowa Pekao/LOT mozna dostac bez
    problemu nie majac konta.

    D.

  • 5. Data: 2004-05-21 11:35:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > karciana w Pekao. Dziś jest 21 maja, niby do końca miesiąca jeszcze
    > 10 dni, a jak kart nie było, tak nie ma.

    Jak tylko prezes podpisze bede mial wiecej infa.
    Z tego o slyszalem sama Regata bardzo ladnie sie sprzedaje.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-21 17:06:20
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie masz konta to KK nie dostaniesz.

    A poprosiłeś panią, żeby Ci pokazała w regulaminie karty taki zapis?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl