  • 1. Data: 2004-05-20 20:09:31
    Temat: Integrum + hasła jednorazowe - UWAGA!
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Dziś wykorzystałem przedostanie hasło z karty kodów. Chciałem więc
    aktywować nową. Wpisałem w przeglądarce ostatnie hasło ze starej,
    pierwsze z nowej, a tu komunikat: Nie można aktywować listy haseł. Ki
    czort? Może pomyliłem cyferkę? Jeszcze jedna próba - efekt ten sam.

    Zadzwoniłem więc na TeleIntegrum, gdzie zaproponowano mi aktywację przez
    konsultanta. I tu też niespodzianka, zarówno dla mnie, jak i
    konsultantki: po podaniu "starego" i "nowego" kodu system podaje
    komunikat o niemożności aktywacji karty. Konsultantka unieważniła więc
    starą kartę i dopiero wtedy mogła aktywować nową (w trybie takim, jak
    aktywacja pierwszej). Wytłumaczyła, że jestem chyba pierwszą osobą
    aktywującą kolejną kartę (wprowadzono je w marcu, wcześniej był tylko
    token). Na systemie testowym wszystko działało, a na żywym organiźmie
    taka operacja się nie udaje.

    Błąd mają naprawić, ale UWAGA - jeśli ktoś ma zamiar aktywować nową
    kartę przez Internet, a nie ma na przykład w danej chwili dostępu do
    telefonu albo nie pamięta kodu TeleIntegrum, to ma problem :-) Lepiej
    więc nie czekać z aktywacją kolejnej karty na ostatnią chwilę.

    Pozdrawiam,

    Marek