  • 1. Data: 2004-05-20 19:14:02
    Temat: VWdirect-kłopoty z przelewem
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    próbowałem w dniu dzisiejszym dokonać przelewu wszystkich zgromadzonych
    środków z VW direct na inne konto-niestety pomimo kilku prób operacja
    transferu środków zakończyła się fiaskiem.Odpowiedź systemu była
    jednoznaczna"Brak takiej ilości środków po strnie WINIEN".Udało mi się
    przelać kwotę pomniejszoną o odsetki z oprocentowania.Czemu przelew
    wypracowanego zysku był niemożliwy?Na jakiej zasadzie działa ten system,
    który uniemożliwia pobranie całego salda?Czy nie jest to przypadkiem celowe
    działanie banku, powodujące przetrzymywanie niewielkich kwot na koncie?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-05-20 19:31:08
    Temat: Re: VWdirect-kłopoty z przelewem
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał wrote:

> [...]
    > salda?Czy nie jest to przypadkiem celowe działanie banku, powodujące
    > przetrzymywanie niewielkich kwot na koncie?

    Próbowałeś przelać to co jest w pozycji "Dostępne środki", czy też dodałeś
    to co jest w pozycji "Naliczone odsetki"?
    Tego drugiego nie ruszysz, bo odsetki są kapitalizowane na koniec miesiąca.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-05-20 19:46:30
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Próbowałeś przelać to co jest w pozycji "Dostępne środki", czy też dodałeś
    > to co jest w pozycji "Naliczone odsetki"?

    wiesz, ze nie przyszlo by mi do glowy, ze ktos ma pretensje o przyszle
    wplywy :-))
    no ale
    czego to ludzie ne wymysla - nawet na saturna są chętni :-)

  • 4. Data: 2004-05-20 21:16:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    krab wrote:

    > wiesz, ze nie przyszlo by mi do glowy, ze ktos ma pretensje o przyszle
    > wplywy :-))
    > no ale czego to ludzie ne wymysla - nawet na saturna są chętni :-)

    Miałem w życiu do czynienia z obsługą serwisową klientów.
    Niewiele jest mnie w stanie zdziwić ;-)

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-05-21 16:57:19
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    tylko dostępne środki, jednakże nie udało się.....
    odsetki---wiem że są kapitalizowane na koniec mieiąca, także są nie do
    ruszenia.

    Michał

  • 6. Data: 2004-05-21 17:07:51
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał wrote:
    > tylko dostępne środki, jednakże nie udało się.....
    > odsetki---wiem że są kapitalizowane na koniec mieiąca, także są nie do
    > ruszenia.

    Nie wiem co może być przyczyną, sam zabierałem z tego banku większe środki i
    nie miałem dotąd problemów.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-05-21 17:26:16
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    co prawda to prawda, gdyby nie było problemu z pewnością nie próbowałbym
    znaleźć przyczyny.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2004-05-21 18:10:31
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał wrote:
    > co prawda to prawda, gdyby nie było problemu z pewnością nie
    > próbowałbym znaleźć przyczyny.

    BTW: Czy próbowałeś dowiedzieć się w banku czegoś telefonicznie?

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-05-22 06:57:53
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    połączenie z infolinią i rozmowa z konsultantem będzie miała większy koszt
    niż kwota, która została mi do pobrania :-)) --jednakże nie omieszkam
    wysłać e-maila ze strony VW z zapytaniem w tej kwestii.

    Michał

  • 10. Data: 2004-05-22 07:06:14
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał wrote:
    > połączenie z infolinią i rozmowa z konsultantem będzie miała większy
    > koszt niż kwota, która została mi do pobrania :-))

    Nie będzie żadnego kosztu, bo dzwoni się przecież na bezpłatny numer
    0800103301 ;-)

    Bogdan B.