  • 1. Data: 2004-05-21 04:08:40
    Temat: Bez dowodu osobistego karty nie dostaniesz
    Od: <t...@g...pl>

    Czy ktos wie, dlaczego bez dowodu osobistego nie mozna dostac KK?
    Paszportu, jako dokumentu tozsamosci, banki nnie honoruja.

  • 2. Data: 2004-05-21 05:26:04
    Temat: Re: Bez dowodu osobistego karty nie dostaniesz
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Czy ktos wie, dlaczego bez dowodu osobistego nie mozna dostac KK?
    > Paszportu, jako dokumentu tozsamosci, banki nnie honoruja.

    Bo paszport to nie dowód

    Ali

  • 3. Data: 2004-05-21 05:38:31
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktos wie, dlaczego bez dowodu osobistego nie mozna dostac KK?
    > Paszportu, jako dokumentu tozsamosci, banki nnie honoruja.

    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie na dowodzie stoi jasno: "Dowód osobisty
    jest dokumentem stwierdzającym tożsamość osoby oraz poświadczającym
    obywatelstwo polskie".
    I masz odpowiedź. Inne przepisy dotyczą Polaków, inne obcokrajowców. Jeśli
    jesteś Polakiem to masz dowód osobisty i tenże jest _podstawowym_ dokumentem
    (paszportu ani prawa jazdy mieć nie musisz). W przypadku cudzoziemców
    wystarczy paszport.

    MaciejK

  • 4. Data: 2004-05-21 05:44:20
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie na dowodzie stoi jasno: "Dowód osobisty
    > jest dokumentem stwierdzającym tożsamość osoby oraz poświadczającym
    > obywatelstwo polskie".

    W paszporcie jest:

    "Paszport jest dokumentem urzedowym uprawniajacym do przekraczania granicy i
    pobytu za granica oraz poswiadczajacym obywatelstwo polskie a tazke tozsamosc
    osoby w nim wskazanej w zakresie danych, jakie dokument ten zawiera".

  • 5. Data: 2004-05-21 06:00:21
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    tozsamosc
    > osoby w nim wskazanej w zakresie danych, jakie dokument ten zawiera".

    "...w zakresie danych...". ZTCP to nie ma w paszporcie informacji o adresie
    zameldowania - może tu jest kruczek?...

    MaciejK

  • 6. Data: 2004-05-21 06:01:29
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    2004-05-21 06:08, t...@g...pl wrote:
    > Czy ktos wie, dlaczego bez dowodu osobistego nie mozna dostac KK?
    > Paszportu, jako dokumentu tozsamosci, banki nnie honoruja.

    A do czego służy dokładnie MIG-DZ?

  • 7. Data: 2004-05-21 06:10:24
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziwie sie, bo banki aplikantow przeswietlaja dokladnie - wydzwaniaja do
    pracy, majac mnostwo tropow prowadzacych do BIKu.
    Jesli nie zgadza sie najmniejszy detal, zwyczajnie odrzucaja wnioski.
    Tymczasem Raiffeisen na stronie intetrnetowej zyczy sobie numeru dowodu LUB
    numeru paszportu. Wpisalem paszport. Oddzwaniajaca panienka powiedziala, ze
    musi byc dowod.
    Pytam - dlaczego, skoro na stronie we wniosku jest wyraznie napisane, ze
    dowod albo paszport. Uparla sie jak koza.

  • 8. Data: 2004-05-21 06:15:52
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > A do czego służy dokładnie MIG-DZ?

    Rejestr dokumentow zastrzezonych ...

  • 9. Data: 2004-05-21 07:08:55
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik Maciek Kycler napisał:

    > granicy i

    > tozsamosc

    > "...w zakresie danych...". ZTCP to nie ma w paszporcie informacji o adresie
    > zameldowania - może tu jest kruczek?...

    W dowodzie tez nie ma.
    W nowych nie ma z założenia, a w starych już nie wpisują meldunku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2004-05-21 07:11:01
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > W dowodzie tez nie ma.
    > W nowych nie ma z założenia, a w starych już nie wpisują meldunku.

    U mnie jest:
    Rewers, lewy górny róg: Adres zameldowania/Place of residence

    MaciejK