  • 1. Data: 2004-05-20 20:15:48
    Temat: mBank - nowy Euronet w Lublinie
    Od: "paul" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Sugeruję mBankowi uaktualnienie listy bankomatów w Lublinie o Euronet w
    Tesco.

    pozdrowienia,
    paul

  • 2. Data: 2004-05-20 20:35:36
    Temat: Re: mBank - nowy Euronet w Lublinie
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > Sugeruję mBankowi uaktualnienie listy bankomatów w Lublinie o Euronet
    > Tesco.
    >
    > pozdrowienia,
    > paul

    to chyba powinienes do banku napisac, a nie tutaj

    R.

  • 3. Data: 2004-05-20 22:28:27
    Od: r...@o...pl

    > to chyba powinienes do banku napisac, a nie tutaj

    Napisz koniecznie. Jak ja im w lutym napisałem że mają nieaktualną listę
    bankomatów w Katowicach to do teraz nie udało im się jej do końca poprawić.

    Marek

  • 4. Data: 2004-05-21 07:09:12
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Napisz koniecznie. Jak ja im w lutym napisałem że mają nieaktualną listę
    > bankomatów w Katowicach to do teraz nie udało im się jej do końca
    poprawić.

    Nie broniac mBanku - to w koncu siec nie mBanku tylko Euronetu,
    wiec mBank umieszcza to co dostaje od Euronetu...

    MarcinP

  • 5. Data: 2004-05-21 07:26:49
    Od: "paul" <p...@W...gazeta.pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > poprawić.
    >

    > Nie broniac mBanku - to w koncu siec nie mBanku tylko Euronetu,
    > wiec mBank umieszcza to co dostaje od Euronetu...

    Tylko jakos kumple z Multibanku juz maja aktualna liste. A do mBanku na
    razie nie napisalem - zobaczymy czy czytaja pbb? ;)

    pozdrowienia,
    paul

  • 6. Data: 2004-05-21 08:22:52
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > Tylko jakos kumple z Multibanku juz maja aktualna liste. A do mBanku na
    > razie nie napisalem - zobaczymy czy czytaja pbb? ;)

    To jak będziesz pisał, to napisz jeszcze o bankomacie BZ WBK w Gajku przy
    Spółdzielczości Pracy, bo tego też nie wiedzą...

    Pozdr.
    Michał