  • 21. Data: 2003-02-12 06:24:41
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: "Mirosław Trzeciak" <t...@a...net.pl>

    Ja dostałem (Eurokonto Plus), Są wspaniałomyślni. Jeszcze miesiąć i im
    podziękuję. Beszczelność tego banku rośnie proporcjonalnie do obniżania
    oprocentowania. Jeżeli nie chcą tracić klientów powinni dać możliwość
    wyboru, w końcu to nie biopaliwa.
    A tak swoją drogą, czy jest droższy bank? (oczywiście nie chodzi mi o konta
    dla tzw. VIP'ów)
    Pozdrawiam
    Mirek

    Użytkownik "andrzej vel jedrula" <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b2ahlu$gl6$1@news.onet.pl...

  • 22. Data: 2003-02-12 07:58:31
    Od: s...@o...pl

    > Multibank ma to od dawna. I do tego niższe oprocentowanie. No i khem...
    > 'Specjalizują się' w przejmowaniu linii kredytowych z PEKAO...
    >

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    G.... a nie się specjalizują. Poczytaj archiwum ilu ludzi chciało przenieść
    swoje kredyty z Pekao do Multi i im odmówiono.

  • 23. Data: 2003-02-12 09:15:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    s...@o...pl wrote:

    > G.... a nie się specjalizują. Poczytaj archiwum ilu ludzi chciało przenieść
    > swoje kredyty z Pekao do Multi i im odmówiono.

    E? Jakoś przez ostatnie kilka(naście) tygodni nie widziałem żadnych
    informacji na ten temat.
    A co do 'specjalizacji' chodziło mi o stwierdzenie faktu, że najwięcej
    klientów "z liniami" przychodzi z PEKAO.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2003-02-12 09:36:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Rafal Gaweda <r...@r...com> wrote:

    > Wlasnie wczoraj dostalem przesylke a w niej list przewodni jacy to oni
    > sa super - bajer i euronet za darmo ale w zwiazku z tym daja jakis
    > dziwny "pakiet pomocy" i oczywiscie podwyzszaja oplaty miesieczne!

    Tia. Do mnie w końcu dotarły "ulotki" odnośnie VIP-a. Niech się wypchają z
    taką ofertą. Nie dodają NIC poza tymi ubezpieczeniami...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2003-02-12 10:26:53
    Od: s...@o...pl

    > A co do 'specjalizacji' chodziło mi o stwierdzenie faktu, że najwięcej
    > klientów "z liniami" przychodzi z PEKAO.
    >

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    Właśnie o to chodzi że nie przechodzą bo Multi nie chce im przyznać limitów w
    takiej wysokości jaką mieli w Pekao (a bez tego nie są w stanie spłacić tamtych
    linii).
    Wynika to z prostego faktu, że swego czasu Pekao było bardzo liberalne w
    przyznawaniu wysokich limitów kredytowych w kontach - ludzie pobrali wysokie
    linie kredytowe, których właśnie Multi przy zadeklarowanych zarobkach nie jest
    w stanie im zapewnić.
    A co do postów to poszukaj dokładnie - sam pisałem na ten temat wielokrotnie.

  • 26. Data: 2003-02-12 10:30:49
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 02/12/2003 07:58 AM, Użytkownik s...@o...pl napisał:

    > G.... a nie się specjalizują. Poczytaj archiwum ilu ludzi chciało przenieść
    > swoje kredyty z Pekao do Multi i im odmówiono.

    Widocznie lepiej dla Multi by ci klienci byli problemem Pekao :-)

  • 27. Data: 2003-02-12 11:00:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    s...@o...pl wrote:

    > Właśnie o to chodzi że nie przechodzą bo Multi nie chce im przyznać limitów w
    > takiej wysokości jaką mieli w Pekao (a bez tego nie są w stanie spłacić tamtych
    > linii).

    Nie zrozumiemy się. Nadal uważam, że większość przechodzących z liniami do
    Multi, przychodzi z PEKAO.

    > Wynika to z prostego faktu, że swego czasu Pekao było bardzo liberalne w
    > przyznawaniu wysokich limitów kredytowych w kontach - ludzie pobrali wysokie

    A to akurat fakt. Mi ostatnio według nowych 'procedur' w PEKAO, nie wyszłoby
    nawet to co miałem (a miałem raptem 1/3 starych możliwości)

    > linie kredytowe, których właśnie Multi przy zadeklarowanych zarobkach nie jest
    > w stanie im zapewnić.

    No to podobnie zdaje się jest w PKO BP. Tam też są (były?) wysokie
    mnożniki...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2003-02-12 11:45:42
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > Multibank ma to od dawna. I do tego niższe oprocentowanie. No i khem...
    > 'Specjalizujš się' w przejmowaniu linii kredytowych z PEKAO...

    Byc moze ale mam przyjemnosc byc na DG wiec ilosc zaswiadczen ktora jest do tego
    potrzebna jest powalajaca.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 29. Data: 2003-02-12 11:58:35
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > A to akurat fakt. Mi ostatnio według nowych 'procedur' w PEKAO, nie wyszłoby
    > nawet to co miałem (a miałem raptem 1/3 starych możliwości)

    Kilka lat temu na wstepie zaoferowali mi 100000 PLN linii. Powiem Wam ze to Ja sie
    przestraszylem jak to uslyszalem nie ONI. Oczywiscie nie musze nadmieniac ze wtedy
    moje zarobki byly normalnie-przecietne wiec byla to kilkudziesieciokrotnosc zarobkow
    a podobno wtedy max mial byc 8 x zarobki. Wzialem tyle ile moglem "udzwignac" czyli
    sporo mniej.

    Dzwonilem na infolinie i podobno mozna nie przychodzic na drozsze "pakiety" ale takie
    decyzje sa suwerenne dla kazdego oddzialu wiec zaraz dymam zobaczyc co sie da
    zalatwic.
    Pozdrawiam innych wk... klientow.

    PS.
    Ciekawe czy SLuczak jescze czyta ta grupe ?

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 30. Data: 2003-02-12 12:49:18
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

> [...]
    takie
    > decyzje sa suwerenne dla kazdego oddzialu wiec zaraz dymam zobaczyc co sie da

    No coz - jak sie mozna bylo spodziewac - "bierzesz to co dajemy albo likwidujesz
    konto".

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda