  • 1. Data: 2005-05-30 17:21:02
    Temat: moj pierwszy raz:)
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    zatankowalam benzyne na statoilu, stoje w kolejce i nagle przypominam sobie,
    ze mam przy sobie fre z aster city i zachecajacy list o bezprowizyjnych
    wplatach m. in. na statoilu. podaje pani fre do zaplaty, pani najpierw
    probuje mnie zniechecic straszac wielkimi , wyimaginowanymi oplatami, ale
    jestem twarda. oplaty oczywiscie zadnej nie ma. pani przypona mi do fry taki
    wydruczek podobny do potwierdzenia z karty.

    ogolnie plusy: mozna zaplacic bedac przy okazji w sklepie czy na stacji
    benzynowej
    minusy: trzeba miec przy sobie gotowke, latwo mozna przegapic termin
    platnosci

    czy wy korzystacie czasem z takiej formy zaplaty za naleznosci?

    ile idzie potem taka wplata, przez jaki banku przechodzi? i dlaczego jest za
    darmo? to jakas chwilowa promocja? to jest wogole nowa usluga? bo ja
    widzialam dopiero 1 osobe tak placaca... widac wciaz wola kotlowac sie na
    poczcie:)

  • 2. Data: 2005-05-30 19:17:19
    Temat: Re: moj pierwszy raz:)
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    taora wrote:

    > czy wy korzystacie czasem z takiej formy zaplaty za naleznosci?

    sądzę że większość z tej grupy (tacy co się interesują bankami a nie wpadli
    o coś zapytać) puszcza przelewy przez internet ew. jeżeli są za to jakieś
    bonusy to korzysta z polecenia zapłaty

    pozdr
    trainer

  • 3. Data: 2005-05-30 21:31:15
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

    > sądzę że większość z tej grupy (tacy co się interesują bankami a nie
    wpadli
    > o coś zapytać) puszcza przelewy przez internet ew. jeżeli są za to jakieś
    > bonusy to korzysta z polecenia zapłaty

    naprawde?:) a ja mysle, ze bywalcy tej grupy testuja wszelkie nowinki:)

  • 4. Data: 2005-05-30 22:12:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > naprawde?:) a ja mysle, ze bywalcy tej grupy testuja wszelkie nowinki:)

    Platnosci bezgotowkowe zajmuja najmniej czasu i jezeli mozna to zrobic nie
    wychodzac z domu ze swojego kompa o dowolnej porze, wpisujac przelew kilka
    dni wczesniej na okreslony termin i zapomniec o tym, to chyba zadna oferta
    platnosci na stacji czy w supermarkecie przy kasie nie jest w stanie
    konkurowac z przelewami przez internet i nie ma sensu jej testowac. Oferta
    takich platnosci tworzona jest dla tych co zdani sa na poczte lub agencje
    PKO przy placeniu rachunkow, natomiast posiadaczy kont internetowych w 99%
    to nie interesuje.

  • 5. Data: 2005-05-31 08:06:39
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 00:12:15 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > zadna oferta
    > platnosci na stacji czy w supermarkecie przy kasie nie jest w stanie
    > konkurowac z przelewami przez internet i nie ma sensu jej testowac. Oferta

    a ja sie TEPSIE nie dalem i wole placic jej rachunek gotowka (bo dostaje
    papierkowe potwierdzenie od razu) niz np. poleceniem zaplaty, bo wiecej
    dostaje faktur na zla kwote niz dobra. Co prawda reklamacje sa zwykle na
    moja korzysc rozpatrywane, ale nigdy nie wiem z czym mi wyskocza. Reszte
    faktycznie - place przez neta.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-05-31 17:35:44
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > a ja sie TEPSIE nie dalem i wole placic jej rachunek gotowka (bo dostaje
    > papierkowe potwierdzenie od razu) niz np. poleceniem zaplaty, bo wiecej
    > dostaje faktur na zla kwote niz dobra.

    a ja płacę ręcznie przelewem, tylko zmieniam kwotę co miesiąc
    polecenie zapłaty używam np. w idei (100 pktów piechotą nie chodzi, to 2
    razy tyle co dostaję za wysokość rachunków)

    > Co prawda reklamacje sa zwykle na
    > moja korzysc rozpatrywane, ale nigdy nie wiem z czym mi wyskocza. Reszte
    > faktycznie - place przez neta.

    ale dlaczego nie płacisz tepsie przez neta to nie wyjaśnia (nie chodzi o
    polecenie tylko zwykły przelew)
    ostatnio sprawdziłem ich i zaokrągliłem wpłatę w górę do pełnego złotego, i
    odjęli to od następnego rachunku więc chyba mają już tam jako tako
    poukładane w tych swoich głowach?

    pozdro
    trainer

  • 7. Data: 2005-06-01 08:35:07
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 19:35:44 +0200, trainer napisał(a):

    > ostatnio sprawdziłem ich i zaokrągliłem wpłatę w górę do pełnego złotego, i
    > odjęli to od następnego rachunku więc chyba mają już tam jako tako
    > poukładane w tych swoich głowach?

    nie za bardzo poukladane. Badz, co badz ktos im program napisal i cos tam
    sie dobrze liczy. problem jest w tym, ze dobrze sie liczy tylk ow przypadku
    standardowym. W sytuacjach wyjatkowych - nie. A w zasadzie kazda sytuacja,
    ktora sie zdarza w tepsie jest wyjatkowa - kazda zmiana w uslugach, czy
    zainicjowana przez klienta, czy jakies ich wewnetrze bajery, to juz cos
    wyjatkowego i reklamacje leca

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2005-06-01 08:58:55
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Michał Dąbrowski wrote:
> [...]
    > dostaje faktur na zla kwote niz dobra. Co prawda reklamacje sa zwykle na
    > moja korzysc rozpatrywane, ale nigdy nie wiem z czym mi wyskocza. Reszte

    Tak z ciekawości - a czemu gotówką a nie przelewem przez internet?
    Do przelewu możesz sobie od razu wydrukować potwierdzenie, które
    _powinno_ być wszedzie respektowane. Czyżby TPSA nie uznawała takich
    potwierdzeń?!

    reik

  • 9. Data: 2005-06-01 09:25:11
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 10:58:55 +0200, Remigiusz Babicz napisał(a):

> [...]
    > Do przelewu możesz sobie od razu wydrukować potwierdzenie, które
    > _powinno_ być wszedzie respektowane. Czyżby TPSA nie uznawała takich

    nie sprawdzalem, i wole nie sprawdzac - w koncu panienka z okienka moze mi
    powiedziec, ze sobie "we łordzie" takie takie moglem sam zrobic. Poza tym
    telefon jest na ojca, a na przelewie moje dane by byly i tego tez sie moga
    czepnac. Naprawde wole nie ryzykowac

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 10. Data: 2005-06-01 09:36:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Dąbrowski said the following On 2005-06-01 11:25:
    [...]

> [...]
    > telefon jest na ojca, a na przelewie moje dane by byly i tego tez sie moga

    Ale wy odwracacie sytuację :-)
    Mi kiedyś też tpsa wysłała wezwanie do zapłaty, to ich grzecznie
    poprosiłem o oświadczenie, ze do dnia .... nie wpłynęła na konto ....
    kwota ...., jako załącznik do złozenia reklamacji w (moim) banku.

    I już więcej nie było mowy o tym, ze nie zapłaciłem. (Choć skądinąd
    wiem, że pieniędzy nie znaleźli)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y