  • 1. Data: 2005-05-30 14:49:10
    Temat: Przeniesienie kredytu hipotecznego - dzięki Wam już nic nie wiem!
    Od: "Moni" <w...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów!
    Teraz zastanawim się co mam robić, czytam wasze wypowiedzi i im więcej tym
    mniej wiem ! A mianowicie: chce przenieść kredyt hipoteczny z Banku Nordea,
    zawiodłam się na nich, miałam opcję że do Millennium, ale jak piszecie termin
    rozpatrzenia wniosków jest karygodny, a ja potrzebuję załatwić przeniesienie i
    dodatkowo podwyższenie kredytu na inne cele do 30 dni.
    Jaki teraz wybrać bank ?
    Do spłacenia pozostało mi jeszcze 44 tyś PLN + ok. 15 tyś PLN chcę dobrać,
    (kredyt jest w CHF i taki pozostanie).
    Poszukuję banku z niskim oprocentowaniem (CHF), liberalnego bez zbędnej
    biurokracji, szybko przyznającego kredyt z dobrym kontem internetowym.

    Serdecznie dziękuję za podpowiedzi !

  • 2. Data: 2005-05-30 15:19:41
    Od: "Moni" <w...@o...pl>

> [...]
    > Poszukuję banku z niskim oprocentowaniem (CHF), liberalnego bez zbędnej
    > biurokracji, szybko przyznającego kredyt z dobrym kontem internetowym.

    Na domiar złego Bank Millennium wypada całkiem dobrze we wszelkich rankingach
    kredytowych, tylko ten długi okres oczekiwania na przyznanie kredytu jest nie
    do przyjęcia !!!

  • 3. Data: 2005-05-30 15:20:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Moni wrote:
    > Na domiar złego Bank Millennium wypada całkiem dobrze we wszelkich
    > rankingach kredytowych, tylko ten długi okres oczekiwania na
    > przyznanie kredytu jest nie do przyjęcia !!!

    Ale nie jest powiedziane, ze to wszystkich placowek dotyczy :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-30 16:00:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Ale nie jest powiedziane, ze to wszystkich placowek dotyczy :)

    A Millennium przypadkiem nie scentralizowało swoich działów analitycznych
    ???

    Pozd
    Adam

  • 5. Data: 2005-05-30 19:57:54
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Ja nie moge nawet sluchac o MILLENIUM!!! M-c przetrzymywali moje
    dokumenty(a oczywiscie potrzebowali duuuuzo wiecej niz inne banki ) po czym
    odrzucili mi wniosek,straszna burokracja.buuu

  • 6. Data: 2005-05-31 06:14:45
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A Millennium przypadkiem nie scentralizowało swoich działów analitycznych
    > ???

    Bank Millennium od początku miał scentralizowane działy analityczne i centra
    kredytowe. Z doświadczenia wiem, że opowieści o długim czasie rozpatrywania
    wniosków są zdecydowanie przesadzone. Niestety wiele tutaj zależy od sposobu
    złożenia wniosku i dalszej nad nim "opieki" przez pracownika Oddziału lub
    też doradcę firmy zewnętrznej (Expander, Goldenegg etc.). Zdarzają się
    wnioski o czasie rozpatrywania do 1-2 dni.. ale trzeba po prostu bardzo
    pilnować i wiedzieć jak "przyspieszyć" rozpatrywanie :o). Niestety
    pracownicy Oddziałów zazwyczaj nie mają czasu na takie zabawy... stąd długie
    czasy rozpatrywania...

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 7. Data: 2005-05-31 09:08:36
    Od: p...@o...pl

    Jezeli chodzi o Millenium to mam chyba rekord w garsci. Wniosek zlozony
    20.12.2004, wstepna decycja 30.12 i ... juz 15.05.2005 uprzejma prosba o ponowne
    zlozenie wniosku, 23.05 ponowna pozytywna decyzja choc juz na zupelnie innych
    (gorszych) warunkach. W tzw miedzyczasie skladalem 3 razy kopie KW, 2 razy
    zaswiadczenia ZUS i US oraz cala fure innych bzdurnych papierzysk (np.
    wyjasnienie dlaczego brak aktu notarialnego na row melioracyjny bedacy w obrebie
    dzialki)
    Nie korzystalem z oddzialu tylko powierzylem sprawe "profesjonalnym" doradcom
    zeby osczedzic czas.
    Moje zdanie o Millenium - bank dla cierpliwych

  • 8. Data: 2005-05-31 09:44:35
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doradcom
    > zeby osczedzic czas.
    > Moje zdanie o Millenium - bank dla cierpliwych

    ja składałem wniosek o kredyt hipoteczny w BZWBK to od złożenia wniosku ze
    wszystkimi dokumentami decyzja była w 2 dni, oczywiście pozytywna, tylko że
    w BZWBK nie ma kredytu w CHF :(

  • 9. Data: 2005-05-31 16:42:42
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 17:19:41 +0200, Moni <w...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > rankingach
    > kredytowych, tylko ten długi okres oczekiwania na przyznanie kredytu

    GE Money, mBank, MultiBank. Mają dośc dobrą ofertę. Naiszybciej trwa to w
    GE.

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 10. Data: 2005-06-01 05:55:54
    Od: "adam" <o...@w...pl>

> [...]
    > wniosek o kredyt hipoteczny w BZWBK to od złożenia wniosku ze wszystkimi
    > dokumentami decyzja była w 2 dni, oczywiście pozytywna, tylko że w BZWBK

    można w CHF od około miesiąca (tylko że wymagania są obsesyjne)

    pozdr
    adam