eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł › [OT] Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł (was: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł)
    From: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [OT] Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł (was: Rekordowy
    phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł)
    Date: Mon, 16 May 2005 22:20:35 +0200

    Dnia Mon, 16 May 2005 17:36:24 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie widze tu zadnego paradoksu. Naturalne jest ze wybudowanie
    > autostrady w miejscu kocich lbow podnosi srednia szybkosc samochodow
    > na tym odcinku. Ale czy Twoim zdaniem oznacza to, ze bezpieczenstwo
    > sie zmniejszylo?

    Tak. Zdarzyło mi się jechać autostradą i uważam,
    jest jest to bardzo niebezpieczna droga. Jedzie się 150
    (bo wiecej się nie dało) pusto, nudno, ręce drętwieją,
    nogi drętwieją, spać się chce... A to przecież 150km/h!
    Przy takiej prędkosci głupie wahnięcie kierownicą lub
    podmuch wiatru może wyrzucić z drogi. Tym bardziej,
    że te nasze autostrady bywają różne - trafiłem raz
    na dołek i o mało mnie nie wyfrunąłem.
    Druga historia - przed Warszawą z południa jest ładna
    dwujezdniówka, po 3 pasma w każdym kierunku. Jak jechałem
    było prawie pusto, można było przycisnąć - no i jeden
    przycisnął - zawinął się na słupie pomiędzy jezdniami.
    Drugim, bo pierwszy skosił. Nawet nie było widać co to
    był za samochód.
    Natomiast na kocich łbach, gdzie można zap.. 50km/h
    a nawet nieco więcej (ale chyba tylko słuzbową bryką)
    nawet jak w coś pukniesz to szanse przeżycia są
    bliskie 100%

    > W porownaniu do hasla/pinu niewatpliwie. Podobnie jesli porownac do
    > podawania nazwiska panienskiego matki. Ale biorac pod uwage bardziej
    > bezpieczne klasy rozwiazan, to tokeny glownie charakteryzuja sie
    > wygoda, latwoscia uzycia - mozna je dac "zwyklym ludziom" i beda ich
    > skutecznie uzywac.

    No i o to mi chodziło :)
    Jest to utrudnienie dla złodzieja a jeszcze nie
    upierdliwość (no może trochę) dla klienta banku.
    ATPO, jakie znasz bezpieczniejsze sposoby do wykorzystania
    przez zwykłych ludzi?

    Pozdrawiam
    Miroo