  • Data: 2005-05-19 10:39:47
    Temat: Re: [OT] Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroo" <m...@R...o2.pl> writes:

    > Ww nie rozumiem. Nie mam pojęcia co masz na myśli.

    Powszechna tendencje do budowania spiacych policjantow. Np. co kilka
    metrow na osiedlowej uliczce na ktorej dwa samochody moga sie minac
    tylko w niektorych miejscach.

    > Nic takiego nie twierdzę. Trzeba dostosowywać prędkość do warunków.
    > Jak najbardziej.

    Ale tylko w dol? Jesli droga jest dobra, to juz nie podnosimy powyzej
    krancowo bezsensownych znakow?

    > No jeśli słowo "szosa" kojarzy ci się z autostradą...

    Nie, ja pierwszy napisalem o autostradzie i do niej sie odnosze.

    > Nie mam na myśli zadrapań w korkach, ale glównie wymuszenia na
    > skrzyżowaniach. Zadrapania w korkach nie trafiają do statystyk
    > bo policja nie zajmuje się takimi drobiazgami :)

    Ja u siebie widze tylko korki. Wymuszenia na skrzyzowaniach takze,
    ale w korkach.

    > Nie, w przeliczeniu na jeden wypadek.

    Ale wiesz ze to bez sensu? Przelicz, tak jak napisalem, na osoby
    i kilometry.

    > No dobra, poddaję się. Albo ja nie wiem jakie są oczywiste i bezpieczniejsze
    > sposoby autoryzowania się w sieci niż token, a ty nie chcesz uświadomić
    > biednego spragnionego wiedzy grupowicz, albo ty takich rozwiązań nie znasz
    > i się wykręcasz.

    Wszyscy chyba znaja? Jakie rozwiazania stosowane sa w mBanku, Inteligo?

    Nie mialy byc bezpieczniejsze albo mniej bezpieczne. Mialy byc dla ludu.

    Sa oczywiscie bezpieczniejsze rozwiazania (takze jesli chodzi
    o zabezpieczenie obu stron, np. przed atakami wewnetrznymi lub MITM),
    ale one juz sa srednio "dla ludu".
    --
    Krzysztof Halasa