  • Data: 2005-05-17 09:37:59
    Temat: Re: [OT] Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl
    > writes:

    > Jedzie się 150
    > (bo wiecej się nie dało) pusto, nudno, ręce drętwieją,
    > nogi drętwieją, spać się chce... A to przecież 150km/h!

    A myslisz ze jadac 100 km/h po kocich lbach (bo wiecej sie nie da)
    jest bezpieczniej?
    Aczkolwiek z tym "wiecej sie nie da" to jest sprawa dyskusyjna.

    W moim przekonaniu jazda 150 km/h po dobrej drodze (zdaza mi sie
    kilkadziesiat wiecej zreszta, ale to jest przesada) jest
    bezpieczniejsza.

    > Przy takiej prędkosci głupie wahnięcie kierownicą lub
    > podmuch wiatru może wyrzucić z drogi.

    Na kocich lbach nie trzeba nawet tego. Wystarczy ze za zakretem bedzie
    stala furmanka, albo wpadniesz w poslizg (a o to latwo na takiej
    nawierzchni).

    > Natomiast na kocich łbach, gdzie można zap.. 50km/h
    > a nawet nieco więcej (ale chyba tylko słuzbową bryką)
    > nawet jak w coś pukniesz to szanse przeżycia są
    > bliskie 100%

    Taaak, jasne. To chyba sluzbowym T-55.

    Ale to juz chyba temat na nieco inna grupe.

    > No i o to mi chodziło :)
    > Jest to utrudnienie dla złodzieja a jeszcze nie
    > upierdliwość (no może trochę) dla klienta banku.
    > ATPO, jakie znasz bezpieczniejsze sposoby do wykorzystania
    > przez zwykłych ludzi?

    Przez zwyklych to zwykli ludzie znaja i uzywaja, wiec nie ma o czym
    pisac, tokeny to jedno z bardziej powszechnych rozwiazan.
    --
    Krzysztof Halasa