  • Data: 2005-05-17 06:33:07
    Temat: Re: [OT] Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mlnzł
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In message d6b060$4p9$...@i...gazeta.pl, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > Bardzo ciekawe.

    Więcej nie wycisnę. Masz lepszą brykę i jedziesz 200? OK.

    > Szok.
    > Przedziwne.
    > Takie zycie.

    Jaja sobie robisz, ale taka jest prawda. Autostrady same z siebie
    są bezpieczne, ale prowokują do zbyt szybkiej jazdy.

    > Zawsze sie trafi jakis baran, kotry nie potrafi jezdzic, ale czy to
    > jest dobry argument, to nie wiem.

    J.w. Baranów którym się wydaje, że umieją jeździć jest całe mnóstwo
    i często wydaje im się, że 200 na autostradzie niczym i nikomu nie grozi.
    Kiedyś jechałem przez Białobrzegi i na środku drogi ekspresowej na zakręcie
    trójka dzieciaków łapała stopa. Nie można liczyć na wiedzę i inteligencję
    innych użytkowników drogi :(

    > Hehehe, na furmanke sie przesiadz.

    Myślałem o prawdziwych przedwojennych kocich łbach a nie kostce
    brukowej. Jak chcesz sobie coś urwać - droga wolna. Jedź i 150.

    > Wybacz, ale Twoja argumentacja mnie zadziwia. Jakos zdecydowanie
    > bardziej wolalbym jezdzic z Wawy do Trojmiasta 200 km/h autostrada niz
    > 150 tym co jest teraz. Nawet za cene nudy. O kocich lbach i 50 na
    > godzine nawet nie wspomne.

    No tak, czas jest najważniejszy.
    Jak należysz do tych debili co po zwykłych drogach jeżdżą 150 no to
    wcale mnie nie dziwi twoja argumentacja ;) Podesłać ci zdjęcie
    czegoś co było kierowcą nowiutkiego i superbezpiecznego Volvo?
    Ma ślicznie przepołowioną głowę... a w zasadzie jej resztki.
    Może i jesteś kierowcą niesamowicie dobrym technicznie,
    ale możesz kiedyś trafić na kogoś mniej sprawnego... Zabiłbym kiedyś
    siebie i 2 kumpli przez taką jedną debilkę, która nie uznaje
    lusterka wstecznego i kierunków.
    Tak z ciekawości zapytam - długo już jeździsz?

    Pozdrawiam
    Miroo