  • Data: 2005-05-16 21:34:56
    Temat: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wazne od czego bylem ja, wazne ze jak sie programiscie uswiadomilo,
    > ze cos jest calkowicie nieoplacalne lub wrecz przeciwnie (w kazdym razie
    > dokladnie przeciwnie niz on byl pewien) to otwieral oczy ze zdziwienia i
    > wyraznie byl widac jak docieraja do niego proste prawdy. To zawsze
    > wygladalo jak powoli przelatujace linie kodu po ekranie. ;-) Najgorsze
    > jest to, ze nastepnego dnia niczego nie pamietal i znowu byl wszystkiego
    > pewien po swojemu.

    Hmmmm, piszesz trochę tajemniczo dla mnie.
    Bo "czysty" programista, to IMO jest od tego żeby ~zakodować to, co wymyślą
    opiszą inni. Zgoda - raczej w większych firmach.
    Ale identyczny opis, jak to "wyraznie bylo widac jak docieraja do niego proste
    prawdy" mógłby pewnie przedstawić programista w stosunku do użytkownika,
    analityka i Ciebie...

    > Nie mam nic przeciwko programistom dopoki nie zaczynaja robic po
    > swojemu, bo to sie zawsze zle konczy.

    Nie zawsze ;-)

    Ale to raczej NTG i raczej EOT z mojej strony

    Pozdrawiam
    Jacek