  • 41. Data: 2019-04-16 20:36:09
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 13:30:42 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2019-04-16, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Uważasz, że w wakacje *nic nie robia*? I pewnie krasnoludki sprawiają
    > że wszystko jest tak o *pyk* przygotowane we wrześniu.

    Robia wtedy tyle co nic.
    OIDP to maja w szkole sie pojawic pod koniec sierpnia i cos tam naszykowac. W
    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.
    Tak czy siak wolnego maja od groma.
    Tak w wakacje jak i w tygodniu jak i w ferie i swieta.

    Moze inaczej zapytam:
    Jak tak zajebiscie zapierdalaja cale wakacje to czemu jebany plan lekcji publikuja w
    polowie pierwszego tygodnia a potem sie jeszcze zmienia bo nie ogarniaja.

    Ciulac to my, a nie nas.

  • 42. Data: 2019-04-16 20:37:57
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Uważasz, że taki nauczyciel matmy, fizyki czy historii co roku od nowa
    > przygotowuje zestawy ćwiczeń, zadań, pytań, etc.?

    Nie "przygotowuje", a ma narzucane.
    I tak, jest to jakaś praca, to się nie zrobi w *pyk* czasu.

    > Czy może po pierwsze korzysta z materiałów dydaktycznych od MENu, a po
    > drugie wypracuje przez rok czy dwa jakąś bazę swoją i potem z tego jedzie?

    Zwłaszcza że ta baza się zmienia.

    > Te 22h w domu to gruba przesada jest imho.

    To jest z gruntu nieistotne. Istotne jest, że jest to poza wspomnianymi
    18-godzinami i są to niepłatne nadgodziny. Pewnie w jednym tygodniu będzie
    to bliżej 20 godzin, a w innym bliżej 60 godzin (bo koniec roku, trzeba
    ogarnąć różne sprawy).

    Na pewno nie jest to rzeczone "18 godzin", co do tego chyba nie ma nikt
    wątpliwości. Tak jak co do tego że 40h etatu w biurze wlicza pogaduszki
    przy kawie, czy lurkowanie na facebooka.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 43. Data: 2019-04-16 20:39:13
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 13:33:45 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2019-04-16, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To tym bardziej muszą "w swoim czasie" ogarnąć wymagania z nadzoru.
    > Jakby mieli tylko do ogarnięcia swój materiał, to faktycznie możnaby stwierdzić,
    > że "raz na 10 lat wystarczy", a tak?
    >
    > Wystarczy sobie wyobrazić, że to taki co-rocznie zmieniany zestaw regulaminów
    > do konta bankowego, który oni muszą przeczytać od deski do deski, żeby wyłapać
    > zmiany i nowe wymagania. :-)

    Skoro musza bo sa za tepi aby jeden z nich przeczytal porownal i opublikowal zmiany
    to im sie podwyzka nie nalezy.

    Ja wiem ze robisz za adwokata sztana, ja sie pobawie z prokuratora szatana :)

  • 44. Data: 2019-04-16 20:45:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    > Robia wtedy tyle co nic.
    > OIDP to maja w szkole sie pojawic pod koniec sierpnia i cos tam naszykowac. W
    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.
    Na 2 tygodnie, jeśli już.

    > Tak czy siak wolnego maja od groma.
    Formalnie tak.

    > Moze inaczej zapytam:
    > Jak tak zajebiscie zapierdalaja cale wakacje to czemu jebany plan lekcji publikuja
    w polowie pierwszego tygodnia a potem sie jeszcze zmienia bo nie ogarniaja.
    Bo to nie tylko od nich zależy?

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Advertising may be described as the science of arresting the human

  • 45. Data: 2019-04-16 20:45:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 20:36, s...@g...com pisze:
    > Jak tak zajebiscie zapierdalaja cale wakacje to czemu jebany plan lekcji publikuja
    w polowie pierwszego tygodnia a potem sie jeszcze zmienia bo nie ogarniaja.

    Dobre. Znam takich co nie ogarniają i później. Tak to wina systemu,
    kuratorium ministerstwa. ;-)
    Prawda jest taka że jak we wszystkich zawodach odwala się się godziny i
    kombinuje jak dorobić. A mając nieregularny plan można nieźle pokombnować.
    Fakt jest jakiś procent idealistów ale neoliberalne wierzenia skutecznie
    zagoniły ich do getta.

    W obecnej sytuacji płacić więcej nie wystarczy.
    Trzeba uczyć lepiej i płacić więcej. W takiej kolejności.
    Czy ZNP ma jakiś koncept, plan pomysł... cokolwiek oprócz żeby było jak
    było?

  • 46. Data: 2019-04-16 20:49:04
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, s...@g...com <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Skoro musza bo sa za tepi aby jeden z nich przeczytal porownal i opublikowal zmiany
    to im sie podwyzka nie nalezy.
    > Ja wiem ze robisz za adwokata sztana, ja sie pobawie z prokuratora szatana :)

    Jak ktoś zaczyna od stawiania gotowego twierdzenia (vel "są za tępi") na modstawie
    własnych,
    bdurnie wydumanych wniosków, to ja nie mam zbyt dobrego zdania o takim dyskutancie.
    Baw się w kogo tam chcesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 47. Data: 2019-04-16 20:50:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, z <...@...pl> wrote:

    > W obecnej sytuacji płacić więcej nie wystarczy.
    > Trzeba uczyć lepiej i płacić więcej. W takiej kolejności.
    > Czy ZNP ma jakiś koncept, plan pomysł... cokolwiek oprócz żeby było jak
    > było?

    Ale od naprawiania to jest rząd, nie ZNP.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 48. Data: 2019-04-16 21:02:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Apr 2019 11:36:09 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > OIDP to maja w szkole sie pojawic pod koniec sierpnia i cos tam naszykowac. W
    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.

    A w prawdziwej praktyce (nie twojej matrixowej) to siedzą 2 tyg. po zakończeniu
    roku i mają być dostępni 2 tyg. przed.
    Tak, pewnie jest krócej, ale sama radość jedyny urlop letni jaki można wziąć to
    od połowy lipca do połowy sierpnia. Sama radość i jakie niskie ceny!

  • 49. Data: 2019-04-16 21:38:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 20:34, Kamil Jońca pisze:

    > A zajmujesz się dziećmi?

    A zajmujesz się debilnymi klientami czy wysłuchujesz zidiociałej
    szefowej która ma WADZE? ;-)

  • 50. Data: 2019-04-16 21:42:58

    > Ale od naprawiania to jest rząd, nie ZNP.

    Zgadza się. Poprzedni rząd proponował likwidację karty i innych
    przywilejów oraz zwiększenie pensum...
    Więc ... na początek trzeba posprzątać w tej stajni... poziamatać ZNP
    pacyfikując strajk.