  • 1. Data: 2004-01-12 19:22:35
    Temat: Netsprint - PKO BP i Pekao SA trzymaja sie niezle
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jak zostać najczęściej poszukiwanym politykiem w Sieci? Czy Kaczor Donald
    jest popularniejszy od Myszki Miki? O usługi którego operatora telefonii
    komórkowej najczęściej pytają polscy internauci? Kim jest najpopularniejszy
    Polak w internecie?
    (...)
    Najczęściej wyszukiwane banki:

    1 PKO BP 100%
    2 Pekao SA 78%
    3 mBank 55%
    4 ING Bank Śląski 43%
    5 Millennium Bank 42%
    6 BPH PBK 39%
    7 Bank Zachodni WBK 31%
    8 Inteligo 29%
    9 Lukas Bank 27%
    10 Citibank 25%

    Calosc (w tym cala informacja prasowa z poszczegolnymi kategoriami):
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,4014

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-12 19:40:50
    Temat: Re: Netsprint - PKO BP i Pekao SA trzymaja sie niezle
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > 1 PKO BP 100%
    > 2 Pekao SA 78%
    > 3 mBank 55%
    [...]

    Co oznaczają te procenty?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 3. Data: 2004-01-12 19:43:57
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisal/a:

    > [...]
    >
    > Co oznaczają te procenty?

    chyba jaką frakcję w stos. do lidera stanowią poszukiwania następnych w
    kolejności?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-01-12 19:55:36
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisal/a:

    > Najczęściej wyszukiwane banki:
    >
    > 1 PKO BP

    a na ostatnim miejscu ex aequo:
    reifeisen, raifaisen, reiffeisen, raiffaisen, raifeisen, reifaisen,
    raiffeisen i reiffaisen

    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 5. Data: 2004-01-12 20:02:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > reifeisen, raifaisen, reiffeisen, raiffaisen, raifeisen, reifaisen,
    > raiffeisen i reiffaisen

    Swoja droga w informacji prasowej sie rypneli i napisali Millenium ;)

  • 6. Data: 2004-01-12 21:27:38
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]
    > Najczęściej wyszukiwane banki:
    >
    > 1 PKO BP 100%
    > 2 Pekao SA 78%
    [...]

    Takie trochę to... nieprzekonujące.

    Śledząc w statystykach kilku serwisów co ludzie wypisują
    w wyszukiwarkach oraz znając nawet z tej grupy :P świadomość
    'pekaową' Polaków jestem przekonany, że 'pekao' wpisywane
    w wyszukiwarkach mogło oznaczać zarówno jeden, jak i drugi
    bank.

    :]

    Szy.

  • 7. Data: 2004-01-12 22:41:57
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 12 Jan 2004 22:27:38 +0100, "Szymon Nitka"
    <s...@u...pl> wrote:

> [...]
    >'pekaową' Polaków jestem przekonany, że 'pekao' wpisywane
    >w wyszukiwarkach mogło oznaczać zarówno jeden, jak i drugi

    a ja jeszcze dodam - na pohybel tym wszystkim grupowym spamiarzom,
    ktorzy, z uporem godnym lepszej sprawy, za kazdym razem, gdy ktos
    napisze Citybank albo PKO SA odnosnie Pekao, musza wtracic swoje 3
    grosze (nie ma takiego banku) - bankowi Pekao chyba nie bardzo zalezy
    na utrwaleniu swojej nazwy, skoro na pewnym, dosc charakterystycznym
    budynku odzzialu banku w Krakowie (ul. Kapelanka) od lat wisi wielka
    tablica "POLSKA KASA OPIEKI S.A.". Rowniez na bankomatach w Krakowie
    widnieja naklejki o podobnej tresci.

    PG

  • 8. Data: 2004-01-12 22:48:29
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>:

> [...]
    > budynku odzzialu banku w Krakowie (ul. Kapelanka) od lat wisi wielka
    > tablica "POLSKA KASA OPIEKI S.A.". Rowniez na bankomatach w Krakowie

    No bo tak sie ten bank nazywa, ze Statutu:

    § 2
    1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    2. Bank używa skrótu firmy: "Bank Polska Kasa Opieki S.A.".

    Naprawde nie wiedziales? To juz nie od dzis.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-01-12 23:07:55
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 12 Jan 2004 23:48:29 +0100, "RobertS"
    <u...@o...pl> wrote:

    >No bo tak sie ten bank nazywa, ze Statutu:
    >
    >§ 2
    >1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    >2. Bank używa skrótu firmy: "Bank Polska Kasa Opieki S.A.".

    nie znam sie na statutach, ale z jezykowego punktu widzenia to jest
    belkot. co to jest "firma banku" i "skrót firmy"?

    >Naprawde nie wiedziales? To juz nie od dzis.

    tak bylo od zawsze, ale skoro nic sie nie zmienilo, to wobec tego jak
    najbardziej uprawnione jest uzywanie skrotu PKO SA (i jak jeszcze raz
    mi ktos napisze NIE MA TAKIEGO BANKU to przyp....ole) :)

    tym niemniej marketingowo bank uzywa nazwy/skrótu/firmy/skrótu firmy
    :) Pekao S.A.

    PG

  • 10. Data: 2004-01-12 23:10:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak bylo od zawsze, ale skoro nic sie nie zmienilo, to wobec tego jak
    > najbardziej uprawnione jest uzywanie skrotu PKO SA (i jak jeszcze raz
    > mi ktos napisze NIE MA TAKIEGO BANKU to przyp....ole) :)

    Hmmm... Ty już wiesz co chciałem napisać.
    :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl