    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Netsprint - PKO BP i Pekao SA trzymaja sie niezle
    Date: Mon, 12 Jan 2004 23:07:55 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Mon, 12 Jan 2004 23:48:29 +0100, "RobertS"
    <u...@o...pl> wrote:

    >No bo tak sie ten bank nazywa, ze Statutu:
    >
    >§ 2
    >1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    >2. Bank używa skrótu firmy: "Bank Polska Kasa Opieki S.A.".

    nie znam sie na statutach, ale z jezykowego punktu widzenia to jest
    belkot. co to jest "firma banku" i "skrót firmy"?

    >Naprawde nie wiedziales? To juz nie od dzis.

    tak bylo od zawsze, ale skoro nic sie nie zmienilo, to wobec tego jak
    najbardziej uprawnione jest uzywanie skrotu PKO SA (i jak jeszcze raz
    mi ktos napisze NIE MA TAKIEGO BANKU to przyp....ole) :)

    tym niemniej marketingowo bank uzywa nazwy/skrótu/firmy/skrótu firmy
    :) Pekao S.A.

    PG