  • 1. Data: 2004-01-12 18:02:57
    Temat: Lukaslinia już całkowicie płatna
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    I w końcu się doczekaliśmy! Nie będzie już numerów 0800 na dobre w Lukasie (a
    chyba już nie ma, bo jak dzwoniłem ostatnio to od razu przełączało mnie do
    konsultanta bez logowania).

    Oto oficjalny komunikat:

    "Przypominamy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów:
    0 801 33 11 11 informacje i 0 801 33 00 00 operacje.
    Numery 0 800... przestaną być aktywne od 15 stycznia 2004r.
    Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług przez telefon i internet. "

  • 2. Data: 2004-01-12 20:18:40
    Temat: Re: Lukaslinia już całkowicie płatna
    Od: z...@p...onet.pl

    > I w końcu się doczekaliśmy! Nie będzie już numerów 0800 na dobre w Lukasie (a
    > chyba już nie ma, bo jak dzwoniłem ostatnio to od razu przełączało mnie do
    > konsultanta bez logowania).

    To już trzeci punkt w którym LB szuka oszczędności (dwa poprzednie: w nowej
    TOiP) :((((