    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Netsprint - PKO BP i Pekao SA trzymaja sie niezle
    Date: Mon, 12 Jan 2004 22:41:57 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl

    On Mon, 12 Jan 2004 22:27:38 +0100, "Szymon Nitka"
    <s...@u...pl> wrote:

    >Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    >
    >[...]
    >[...]
    >

    > Takie trochę to... nieprzekonujące.
    >
    > Śledząc w statystykach kilku serwisów co ludzie wypisują
    >w wyszukiwarkach oraz znając nawet z tej grupy :P świadomość
    >'pekaową' Polaków jestem przekonany, że 'pekao' wpisywane
    >w wyszukiwarkach mogło oznaczać zarówno jeden, jak i drugi
    >bank.

    a ja jeszcze dodam - na pohybel tym wszystkim grupowym spamiarzom,
    ktorzy, z uporem godnym lepszej sprawy, za kazdym razem, gdy ktos
    napisze Citybank albo PKO SA odnosnie Pekao, musza wtracic swoje 3
    grosze (nie ma takiego banku) - bankowi Pekao chyba nie bardzo zalezy
    na utrwaleniu swojej nazwy, skoro na pewnym, dosc charakterystycznym
    budynku odzzialu banku w Krakowie (ul. Kapelanka) od lat wisi wielka
    tablica "POLSKA KASA OPIEKI S.A.". Rowniez na bankomatach w Krakowie
    widnieja naklejki o podobnej tresci.

    PG