  • 11. Data: 2004-01-12 23:38:16
    Temat: Re: Netsprint - PKO BP i Pekao SA trzymaja sie niezle
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    mBank żondzi? :)))))

  • 12. Data: 2004-01-13 00:17:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mBank żondzi? :)))))

    Przecież to nie jego kwestia :)))

  • 13. Data: 2004-01-13 01:17:36
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > nie znam sie na statutach, ale z jezykowego punktu widzenia to jest
    > belkot. co to jest "firma banku" i "skrót firmy"?

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15009
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19640
    160093
    Tytuł I Dział III

    Michał

  • 14. Data: 2004-01-13 12:13:57
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:btus5i$1jj$1@news.onet.pl...
    > Najczęściej wyszukiwane banki:
    [...]

    Tyle że nie wiadomo, czy to dobrze, czy źle, że się jest wysoko
    w tym rankingu. Jeśli bank ma stronę internetową
    o oczywistym adresie i na której łatwo znaleźć
    informacje, to nie ma potrzeby korzystania z wyszukiwarki.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 15. Data: 2004-01-13 14:04:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Jan 2004 02:17:36 +0100, Michał Rolka
    <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net> wrote:

    >http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15009
    >http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU1964
    0160093
    >Tytuł I Dział III
    >
    >Michał

    czyli wszystko sie zgadza - prawnie jest OK, a jezykowo (potocznie) to
    belkot. jak i caly jezyk prawniczy dla normalnego czlowieka jest
    belkotem :)

  • 16. Data: 2004-01-13 16:17:20
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o oczywistym adresie i na której łatwo znaleźć
    > informacje, to nie ma potrzeby korzystania z wyszukiwarki.

    Dlaczego???
    Szukajac strony jakiejs firmy zawsze zaczynam pd googla. Wole to niz
    wklepywanie w pasku adresow: www.firma.pl, www.firma.com.pl,
    www.firma.miasto.pl, www.firma.com, www.firma.costam, www.... Zwlaszcza, ze
    nie zawsze znam pelna nazwe firmy...

    Pozdro

    Maseł

  • 17. Data: 2004-01-13 17:50:18
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > czyli wszystko sie zgadza - prawnie jest OK, a jezykowo (potocznie) to
    > belkot. jak i caly jezyk prawniczy dla normalnego czlowieka jest
    > belkotem :)

    To w jezyku potocznym zmienilo sie znaczenie slowa "firma". Prawniczy jest
    mniej elastyczny.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 18. Data: 2004-01-13 22:43:17
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Mon, 12 Jan 2004 23:07:55 GMT, na pl.biznes.banki, Piotr Gralak w
    wiadomości <news:400626ab.14794373@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mi ktos napisze NIE MA TAKIEGO BANKU to przyp....ole) :)
    >
    > tym niemniej marketingowo bank uzywa nazwy/skrótu/firmy/skrótu firmy

    Wygląda na to, że Ty naprawdę nie łapiesz, że PKO (BP) SA i Pekao SA to
    są dwa całkiem różne banki :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 19. Data: 2004-01-13 23:06:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 13 Jan 2004 23:43:17 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> wrote:

    >Wygląda na to, że Ty naprawdę nie łapiesz, że PKO (BP) SA i Pekao SA to
    >są dwa całkiem różne banki :)

    ja łapię, ale niektórzy bankowcy z PKO SA nie :)
    A to BP to niby czemu w nawiasie?

    G.

  • 20. Data: 2004-01-14 11:46:26
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    oznan.pl...

    > Dlaczego???
    > Szukajac strony jakiejs firmy zawsze zaczynam pd googla. Wole to niz
> [...]

    1. Nie każdy zaczyna od googla, niektórzy najpierw próbują od www.firma.pl
    albo coś podobnego.
    2. Jeśli firma dobrze się rozreklamuje (np. billboardy, telewizja) ludziom
    zapada w pamięć adres witryny i nie ma potrzeby zaglądania do googla.
    3. Jeśli firma ma trudny do zapamiętania adres, to do tego googla będziesz
    zaglądał dużo razy (nie każdy ma zwyczaj tworzenia zakładek, na przykład
    ja nie używam tego udogodnienia). Jeśli firma ma łatwy adres, zajrzysz
    raz i zapamiętasz.
    4. Rzecz dotyczy netsprinta, a nie googla. ;)

    Pozdrawiam,
    Artur