  • 1. Data: 2004-01-12 18:33:00
    Temat: kupno obligacji
    Od: Bogdan <b...@w...pl>

    Witam,

    Czy moglibyście poradzić jakie warto kupić obligacje na przeciąg ok. 4
    lat i jednocześnie w razie czego moć wyjść z tej inwestycji przed
    terminem bez większych strat?

    pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2004-01-13 07:25:21
    Temat: Re: kupno obligacji
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy moglibyście poradzić jakie warto kupić obligacje na przeciąg ok. 4
    > lat i jednocześnie w razie czego moć wyjść z tej inwestycji przed
    > terminem bez większych strat?

    Postawić do przedterminowego wykupu bez większych problemów można dwulatki i
    czterolatki.
    Pozostałe można ewentualnie odsprzedać.
    Na początek myślę dobre będą DOSy - dwuletnie o stałym procencie (6% w skali
    roku).
    https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/logon.jsp

    Pozdrawiam
    Robert Wicik