  • 1. Data: 2004-01-12 18:51:08
    Temat: Umowa kredytowa
    Od: "Pogo" <p...@o...pl>

    Witam

    Czy istnieje możliwość zawarcia umowy kredytowej bez konieczności
    udokumentowania przez kredytobiorcę osiąganych dochodów?

    Prosze o dokladna odpowiedz na to pytanie.

    Pozdrawiam
    Pogo

  • 2. Data: 2004-01-12 20:22:47
    Temat: Re: Umowa kredytowa
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Pogo <p...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy istnieje możliwość zawarcia umowy kredytowej bez konieczności
    > udokumentowania przez kredytobiorcę osiąganych dochodów?

    Tak. Np. W Lukas raty - o ile byłeś wcześniej ich klientem i wszystko było
    OK, możesz brać kredyty na dowód osobisty.

    Aczkolwiek, jeśli masz na myśli przyjście do banku i pożyczenie pieniędzy
    bez żadnej historii kredytowej ani dokumentów - IMHO nie da się.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 3. Data: 2004-01-13 08:08:41
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pogo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy istnieje możliwość zawarcia umowy kredytowej bez konieczności
    > udokumentowania przez kredytobiorcę osiąganych dochodów?
    >
    > Prosze o dokladna odpowiedz na to pytanie.

    Odpowiadam dokladnie:
    zalezy! (nie podales zadnych danych, to tak, jakbym napisal, ze chce kupic
    samochod, a potem sie obrazal, ze ktos oferuje ciezarowy)

    I od kwoty i celu kredytowania - w banku. Od determinacji i checi
    poniesienia duuzych kosztow w innych "instytucjach".

    Ale dostalem wlasnie spamik (ktos czyta dokladnie te grupe:-) oferujacy pod
    hipoteke dowolna pozyczke... Mysle, ze moge przekazac adres:
    k...@o...pl - co oznacza, ze bedzie to niezwykle profesjonalna firma:-)

    Jednakze sa takie, ktore daja...

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 4. Data: 2004-01-13 13:42:29
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Łukasz Góralczyk <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale dostalem wlasnie spamik (ktos czyta dokladnie te grupe:-)
    > oferujacy pod hipoteke dowolna pozyczke... Mysle, ze moge przekazac
> [...]

    Spamiarze, co mają darmowe konto e-mail. Odradzam zabawę z takimi...

    > Jednakze sa takie, ktore daja...

    Ale to nie jest bank. A kredytów mogą udzielać tylko banki. Takie firemki
    mogą co najwyżej udzielać pożyczek.
    Wiem, czepiam się, ale kolega chciał dokładnej odpowiedzi... :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 5. Data: 2004-01-13 19:17:21
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Pogo wrote:
    > Witam
    >
    > Czy istnieje możliwość zawarcia umowy kredytowej bez konieczności
    > udokumentowania przez kredytobiorcę osiąganych dochodów?

    w inwidualnych i sporadycznych przypadkach.

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2004-01-13 23:11:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sebol <l...@s...pl> writes:

    > w inwidualnych i sporadycznych przypadkach.

    Eee tam. Przyklady? Adwokaci, lekarze (co akurat dosc dziwne).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH