  • 108. Data: 2018-12-28 17:59:46
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > pomijam kwestie z rodzaju opłaty interchange lub to co dostają za moje
    > aktywa zgromadzone u siebie

    Ale Wojtkowi pewnie o to własnie chodziło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 112. Data: 2018-12-28 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > działalność sezonowa, okrsowo niższe dochody a wydatki na takim
    > samym poziomie etc...

    Naprawde? Az taka sezonowosc ze ani nic nie da sie odłozyc, zeby to
    zniwelowac, ani nie da sie ograniczyc wydatków ani o złotówke...?

    > to nie musi oznaczać, że ktoś żyje ponad stan

    nic takiego nie suggerowałem...

    > ale jeżeli ktoś cały czas zarabia np. 2kzł a wydaje 2,5kzł i z tego
    > powodu musi zwiększać limit kredytowy to prędzej lub później skończy
    > to się katastrofą!

    Z tego co zrozumiałem to tu model jest inny:
    ktos zarabia dwa, wydaje 3 jednego miesiaca, a potem wydaje 1950 co
    miesiac bo musi dorzucic do odsetek od karty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 113. Data: 2018-12-28 18:21:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-28, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Co to znaczy - wybrana randomowo?

    Losowo.

    > Czemu w markecie a nie w aptece gdzie jest to tansze?

    Bo nie mam apteki tak blisko jak marketu.

    > No ale dobra - idziesz, prosisz i pani ci daje a ty bierzesz?

    Nom.

    > Czyli skutecznie ci zareklamowała... :)

    W jaki sposób? Po prostu dała. W marketach typu żabka zazwyczaj
    mają tego ograniczoną ilość, a takie rzeczy kupuję ad-hoc,
    jak mnie coś rozboli :P

    > Dlaczego nie bierzesz najtanszych?

    W ogóle nie patrzę na cenę takich drobiazgów.
    Życia szkoda. Tak, ktoś sobie zarobi marżę w sklepie.
    Tylko co z tego?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 114. Data: 2018-12-28 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Sklepy. Z nielicznymi wyjatkami bylo taniej za gotowke :-)

    Probowałem tylko zasugerowac ze sklep to nie instytucja charytatywna i
    tak naprawde płaca klienci...

    > Ale nie z gospodarki.
    > Mieszkanie kupiles przelewem, odsetki w ratach placisz przelewem,
    > samochod kupiles za gotowke lub przelewem.
    > Czynsz, prad, wode - przelewem

    Spoko, moze byc tylko z tego co idzie kartami...

    Albo nieuswiadomiony :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 115. Data: 2018-12-28 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakas trzeba miec. A wszystkie reklamuja :-)
    >
    > No dobra, jakby byla w sklepie jakas tansza, nieznanej marki ... to
    > pewnie bym nie kupil, bo nieznana marka :-P

    Ano własnie!
    Przykładowo w LIDLu masz marke CIEN. Nie wiem czy robią paste ale nawet
    ta marka nie jest nonamem bo tak naprawde reklamuje ja marka LIDL.
    Ja sie przyznaje ze wchodze do sklepu i biore najtansza bo mi wisi co to
    za pasta.
    Ale tez musi byc z tych zwykłych bo kilka razy miałem okazje korzystac z
    takich lepszych, aptecznych. I one mi po prostu nie smakuja :)
    Może lepszym przykładem bedzie szczoteczka do zebów bo tutaj jest wybór
    miedzy noname a markowymi...

    > A tu akurat te, ktore mi pomagaja.

    To znaczy?

    > A widzisz - stary, z kineskopem, i dekoderem za 50 zl :-)
    > I co gorsza - potrafie go naprawic, wiec podejrzewam, ze jeszcze pare
    > lat bedzie mi miejsce zajmowal :-)

    To musze poczekac az bedziesz wymieniał... :)

    > A potem ... telewizja tak zeszla na psy, ze nie wiem co kupie, moze
    > nic :-)

    Mowiąc telewizja masz na mysli takie programy co to ogladasz to co ci
    pokazuja? Po co sie tak meczyc...?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 116. Data: 2018-12-28 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Losowo.

    Nie pytałem co znaczy słowo randomowo tylko co to dla ciebie znaczy?
    Podchodzisz do polki z pastami, zamykasz oczy i wybierasz jedna z nich?
    Szczoteczki do zebów tak samo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 117. Data: 2018-12-28 20:10:50
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-28, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Nie pytałem co znaczy słowo randomowo tylko co to dla ciebie znaczy?
    > Podchodzisz do polki z pastami, zamykasz oczy i wybierasz jedna z nich?

    Podchodzę i biorę jedną z tych które stoją z przodu, nie zastanawiając
    się specjalnie którą i nie patrząc na cenę. Raz to będzie colgate, raz
    blend-a-med, raz coś tam jeszcze innego. Zazwyczaj są maks 2-3 do wyboru,
    więc o zaawansowanym lokowaniu produktu to tutaj nie mówimy :-P

    > Szczoteczki do zebów tak samo?

    Szczoteczkę używam elektryczną, więc nie ma ich w takich przydomowych
    marketach.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 118. Data: 2018-12-28 20:58:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-12-28 o 17:59, Budzik pisze:
    > juz pomijam, ze mozna go sprzedac, ze on wcale nie jest za darmo itd to
    > czy jestes sobie w stanie wyobrazic ze w domu jest wiecej niz jedna osoba
    > i kazda chce obejrzec coś innego? W tym samym czasie! :)

    No tak nie pomyślałem, ale...
    Aby równocześnie używać dwa TV to potrzebne chyba dość duże mieszkanie i
    w miarę dźwiękoszczelne drzwi, bo raczej nie wyobrażam sobie oglądania
    TV ze słuchawkami (to znaczy wyobrażam, ale chyba mało wygodne).
    A jak ktoś ma duże to taki drugi (dodawany gratis) TV zapewne najtańszy
    z oferty chyba nie spełni oczekiwań.
    P.G.

  • 119. Data: 2018-12-28 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > będzie colgate, raz blend-a-med, raz coś tam jeszcze innego.
    > Zazwyczaj są maks 2-3 do wyboru, więc o zaawansowanym lokowaniu

    Lokowanie produktu to coś innego.
    To o czym myslisz to moznaby np nazwać visual merchandising.

    Pytanie dlaczego raz bierzesz jedna, raz druga ale moze rzeczywiście
    losowo.
    Tak czy siak - jest wiele działań rowniez na poziomie sklepu które moga
    wypromować jeden produkt kosztem drugiego. Juz sama wielkosc wystawy robi
    swoje, zwłaszcza jak produkt ma charakterystyczny wyglad, kolorystyke
    etc.

    > Szczoteczkę używam elektryczną, więc nie ma ich w takich
    > przydomowych marketach.

    Cholera, wiedziałem ;-PPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 120. Data: 2018-12-28 21:00:25

    A ja w markecie kupuję z niepełnych półek. Znaczy ktoś przede mną to
    kupił. Jest szansa że zrobił przemyślany zakup. :-)