  • 21. Data: 2009-01-08 09:32:51
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    >> polisolokata
    >
    > mozesz przyblizyc?

    W skrócie połaczenie lokaty z polisą ubezpieczeniową co ma dać możliwość
    uzyskania % bez podatku Belki. Rozwiązanie znane z innych banków - żadna
    rewelacja.

  • 22. Data: 2009-01-08 09:37:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> writes:

    > Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > czym sie rozni w praktyce multimax od oszczednosciowego ?

    1. Wypłata w miesiącu vs. swobodny dostęp
    2. oprocentowanie

    KJ

  • 23. Data: 2009-01-08 10:24:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > W skrócie połaczenie lokaty z polisą ubezpieczeniową co ma dać możliwość
    > uzyskania % bez podatku Belki. Rozwiązanie znane z innych banków - żadna
    > rewelacja.

    no wlasnie.
    Cos takiego proponuje lukas - 8,1% na rok - jakby na to nie patrzec -
    najlepsza oferta na rynku w temacie "lokat" - wiec jednak jakas tam
    rewelacja. No ale co do pewnosci akurat lukasowskiej propozycji w
    kontekscie tych Luxemburskich zabezpieczen nikt juz sie tu nie
    wypowiedział.
    Nie wiesz, jakie warunki bedzie proponował multi?

    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare

  • 24. Data: 2009-01-08 10:24:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Domyślam się. Pewnie najlepsze lokaty tak już pozostaną. Lukas daje
    > więcej, jednak jest jeszcze przed obniżką. 13.01 mija termin promocji
    > KO (8%) i wtedy pewnie spadną też lokaty.

    > Te 7%, o których pisałeś daje np. Getin już po obniżce. Więc sądzę, że
    > tak się będzie trzymać. W Multi też już po obniżce, zatem do kolejnych
    > ruchów RPP możemy być spokojni.

    ale ty mowisz o 7% od ktorych trzeba jeszcze odjac podatek? wiec wyjdzie
    jednak sporo mniej.
    Poza tym, poniewaz lokaty sa na ok. rok - pytanie jak bedzi sie zmieniało
    oprocentowanie w troche dłuzszym przedziale czasowym niz do nastepnego
    ruchu RPP.

    H. Jackson Brown, Jr.

  • 25. Data: 2009-01-08 11:03:02
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Cos takiego proponuje lukas - 8,1% na rok - jakby na to nie patrzec -
    > najlepsza oferta na rynku w temacie "lokat" - wiec jednak jakas tam
    > rewelacja.

    Nie każdy lubi produkty wiązane. Są też wątpliwości co do gwarancji BFG.

    No ale co do pewnosci akurat lukasowskiej propozycji w
    > kontekscie tych Luxemburskich zabezpieczen nikt juz sie tu nie
    > wypowiedział.
    > Nie wiesz, jakie warunki bedzie proponował multi?

    Wiem, mówił mi o tym doradca, ale nie słuchałem uważnie, więc wiesz... po
    prostu ten produkt mnie specjalnie nie interesuje. Na pewno będzie wersja na
    6M i 12M, ale zdecydowanie % gorszy niż w Lukasie. Coś tam ok. 6% ma być
    bodaj... Może nawet mniej.

  • 26. Data: 2009-01-08 11:03:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ale ty mowisz o 7% od ktorych trzeba jeszcze odjac podatek? wiec wyjdzie
    > jednak sporo mniej.

    Lokat na ok. 9% brutto już praktycznie nie ma.

    > Poza tym, poniewaz lokaty sa na ok. rok - pytanie jak bedzi sie zmieniało
    > oprocentowanie w troche dłuzszym przedziale czasowym niz do nastepnego
    > ruchu RPP.

    Nie ma wąpliwości, że % będą spadać.

  • 27. Data: 2009-01-08 13:39:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie każdy lubi produkty wiązane. Są też wątpliwości co do gwarancji BFG.

    watpliwosci? Chyba nie ma zadnych bo nie ma gwarancji BFG. Przynajmniej w
    przypadku produktu lukasa.

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

  • 28. Data: 2009-01-08 13:39:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Lokat na ok. 9% brutto już praktycznie nie ma.

    poczekaj
    brutto czyli przed belka czy po belce?
    Bo sie pogubiłem :)

    > Nie ma wąpliwości, że % będą spadać.

    czyli wlasciwie trzebaby obecnie wszystko wrzucac na rok, np na 8%?

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 29. Data: 2009-01-08 13:45:17
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > poczekaj
    > brutto czyli przed belka czy po belce?
    > Bo sie pogubiłem :)

    netto 9% to nie było nigdy poza wyjątkami (np. 3M na 12% brutto w Multi przy
    strukturze). Obecnie lokaty 9% brutto na pół roku i więcej są rzadkością
    (asekuracyjnie mówię, bo nie znam żadnej).

    > czyli wlasciwie trzebaby obecnie wszystko wrzucac na rok, np na 8%?

    Tak, bo nie znam analiz, które wskazywałyby, iz jest szansa na podniesienie
    %. Raczej pytanie jak bardzo jeszcze spadnie.

  • 30. Data: 2009-01-08 15:03:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-08 07:49:10 +0100, "Szymon" <n...@o...pl> said:

    > W Multibanku wrzucić to może na rachunek oszczędnościowy o tej samej
    > funkcjonalności i ma 4%. Ale jeśli zapłacił już za czynsz i prąd, a do
    > następnej wypłaty (np. spłata karty) ma 7 dni to wrzuca sobie na 7-dniową i
    > daje mu to 4,7%.
    >
    > Ja takie widzę zastosowanie tej lokaty.

    I z przykładowych 2000 zł po 7 dniach dostaje ile? 2 zł? IMHO jest ona
    stworzona do operowania znacznie większymi kwotami - np. ktoś uruchamia
    kredyt mieszkaniowy, formalności się przeciągają to wrzuca kasę na taką
    lokatę. Tydzień, dwa czy trzy i dostanie parę stówek.

    de Fresz