  • 1. Data: 2009-01-07 13:22:06
    Temat: Lukas - Antidotum Pro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Lukas proponuje lokate/nie lokate pod nazwa Antidotum Pro.
    Jest to twór pod nazwa polisa ubezpieczeniowa.
    Załozenia.
    12 miesiecy.
    Minimum 1000.
    Oprocentowanie 8,1% - co wazne - nieobelkowane.

    Co o tym sadzicie? Jakies kruczki? Jakies negatywne skutki tego ze to nie
    jest lokata (gwarancje, inne?)?

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

  • 2. Data: 2009-01-07 15:34:56
    Temat: Re: Lukas - Antidotum Pro
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
> [...]
    > Oprocentowanie 8,1% - co wazne - nieobelkowane.
    >
    > Co o tym sadzicie? Jakies kruczki? Jakies negatywne skutki tego ze to nie

    Kruczkow specjalnych moze nie ma , jest napisane, ze wyplata po 3 dniach od
    zakonczenia 12-mies, albo przedluzana dalej.
    Musisz pamietac, ze nie podlega to pod BFG, takze bezpieczenstwo srodkow
    zalezy od ubezpieczyciela. Nie znam sie na ubezpieczeniach, trzeba by
    podrazyc temat czy jest jakas intytucja dla ubezpieczycieli dajaca
    gwarancje.

  • 3. Data: 2009-01-07 16:26:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kruczkow specjalnych moze nie ma , jest napisane, ze wyplata po 3
    > dniach od zakonczenia 12-mies, albo przedluzana dalej.

    aha, czyli trzeba dokładnie pilnowac terminu?

> [...]
    > srodkow zalezy od ubezpieczyciela. Nie znam sie na ubezpieczeniach,
    > trzeba by podrazyc temat czy jest jakas intytucja dla ubezpieczycieli

    no prosze, pincia z banku kłamała, ze podlega...

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken

  • 4. Data: 2009-01-07 16:26:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > srodkow zalezy od ubezpieczyciela. Nie znam sie na ubezpieczeniach,
    > trzeba by podrazyc temat czy jest jakas intytucja dla ubezpieczycieli

    no tak.
    wg infolinii: gwarancja na 100% wartosci, niezaleznie od kwoty przez jakąś
    instytucje finansowa Luxemburga, poniewaz ubezpieczycielem jest Europa
    Predica należąca do grupy Credit Agricole.
    Nie wiem co o tym myslec i na ile to bezpieczne.

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ