  • 1. Data: 2009-01-07 12:54:48
    Temat: jaki kredyt na mieszkanie
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Chcę kupić mieszkanie na kredyt. Kolega powiedział mi że teraz już nie opłaca
    się brać kredytu hipotecznego i że lepiej jest teraz wziąć kredyt
    hipotetyczny. Czy to prawda?

  • 2. Data: 2009-01-07 12:56:15
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 12:54:48 +0000, napisał(a):

    > Chcę kupić mieszkanie na kredyt. Kolega powiedział mi że teraz już nie opłaca
    > się brać kredytu hipotecznego i że lepiej jest teraz wziąć kredyt
    > hipotetyczny. Czy to prawda?

    Gotówkowego też się nie opłaca. Gotówkowy lepszy ;)

  • 3. Data: 2009-01-07 13:13:00
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    j...@W...gazeta.pl pisze:
    > Chcę kupić mieszkanie na kredyt. Kolega powiedział mi że teraz już nie opłaca
    > się brać kredytu hipotecznego i że lepiej jest teraz wziąć kredyt
    > hipotetyczny. Czy to prawda?

    Zgadza się, ale niestety to nie jest prawda :-)

  • 4. Data: 2009-01-07 13:13:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Chcę kupić mieszkanie na kredyt. Kolega powiedział mi że teraz już nie
    > opłaca
    > się brać kredytu hipotecznego i że lepiej jest teraz wziąć kredyt
    > hipotetyczny. Czy to prawda?

    Kolega ma rację, kredyt hipotetyczny będzie podstawą rozwoju gospodarki
    przez najbliższe dwa lata!

    marekz

  • 5. Data: 2009-01-07 13:22:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Chcę kupić mieszkanie na kredyt. Kolega powiedział mi że teraz już nie
    > opłaca się brać kredytu hipotecznego i że lepiej jest teraz wziąć
    > kredyt hipotetyczny. Czy to prawda?

    mysle, ze twój kolega ma racje. Hipotetyczny bedzie zdecydowanie lepsyz od
    hipotecznego. Oczywiscie tylko hipotetycznie.

    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
    Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"

  • 6. Data: 2009-01-07 19:29:52
    Od: "Paweł" <P...@g...pl>

    <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Chcę kupić mieszkanie na kredyt. Kolega powiedział mi że teraz już nie
    > opłaca
    > się brać kredytu hipotecznego i że lepiej jest teraz wziąć kredyt
    > hipotetyczny. Czy to prawda?
    Hipotetyczny dostaniesz bez trudu w odróżnieniu od hipotecznego którego to
    ci nigdy nie dadzą. Mało tego oprocentowanie kredytu hipotetycznego też jest
    HIPOTETYCZNE!!! Czyli nie płacisz żadnych odsetek i nie spłacasz kapitału...
    Jest tylko mały minus. Mieszkanie też możesz kupić tylko hipotetycznie..