  • 1. Data: 2009-01-07 14:03:33
    Temat: Gwarancje bankowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak to jest obecnie z gwarancjami.
    Powiedziano mi dziś w jednym z banków ze obecnie cały czas BFG gwarantuje
    tylko 22,5TE, ze 50 tysiecy euro jeszcze nie obowiazuje.
    Kiedy zacznie i czy bedzie wiadomo do kiedy bedzie obowiazywało?

    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2009-01-07 14:18:19
    Temat: Re: Gwarancje bankowe
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Budzik napisał(a):
> [...]
    > tylko 22,5TE, ze 50 tysiecy euro jeszcze nie obowiazuje.
    > Kiedy zacznie i czy bedzie wiadomo do kiedy bedzie obowiazywało?

    Informujemy, że od dnia 28 listopada br. obowiązuje podwyższony limit
    gwarancji środków zgromadzonych w banku przez jednego deponenta do 50
    tys. euro. Środki te podlegają 100 proc. gwarancji. W przypadku środków
    na rachunkach wspólnych (np. współmałżonków) limit gwarancji 50 tys.
    euro dotyczy każdego ze współposiadaczy rachunku.
    Podstawa: znowelizowana w dniu 23 października br. ustawa o Bankowym
    Funduszu Gwarancyjnym (Dz.U. Nr 209, poz. 1315).

    www.bfg.pl

    Dezinformacji od "bankowca" nie skomentuję ;)

    PG

  • 3. Data: 2009-01-07 14:20:02
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > Funduszu Gwarancyjnym (Dz.U. Nr 209, poz. 1315).
    >
    > www.bfg.pl
    >
    > Dezinformacji od "bankowca" nie skomentuję ;)

    Aha, br to oczywiscie 2008 :)
    Do kiedy - do odwołania... Czyli do zmiany ustawy... Czyli raczej
    nieprędko o ile w ogóle.

    PG

  • 4. Data: 2009-01-07 14:41:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Aha, br to oczywiscie 2008 :)
    > Do kiedy - do odwołania... Czyli do zmiany ustawy... Czyli raczej
    > nieprędko o ile w ogóle.

    tak myslalem, ze pancia w dominecie wciska mi kity. :) Dziekuje.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 5. Data: 2009-01-07 18:04:11
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Budzik" news:07012009.50DF1A11@budzik61.poznan.pl

    > tak myslalem, ze pancia w dominecie wciska mi kity. :) Dziekuje.

    Dominet - i wszystko jasne :)

  • 6. Data: 2009-01-07 20:45:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Osobnik posiadający mail g...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > tak myslalem, ze pancia w dominecie wciska mi kity. :) Dziekuje.
    >
    > --

    placówki Dominetu to franczyza... oni sie wogole w niczym nie orientuja.

  • 7. Data: 2009-01-08 01:09:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > placówki Dominetu to franczyza... oni sie wogole w niczym nie
    > orientuja.

    :)
    w sumie takie wrazenie odniosłem.

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    Winston Churchill

  • 8. Data: 2009-01-08 05:52:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "george" <g...@v...pl> writes:

    [...]

    > placówki Dominetu to franczyza... oni sie wogole w niczym nie orientuja.
    Nie wszystkie.
    KJ