  • 51. Data: 2009-01-09 18:23:55
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Obecnie to własnie polisa, ale swego czasu (tuż po wprowadzeniu tego
    > podatku) właśnie Lukas miał taką lokatę i bodaj BZ WBK. Dokładnie tak
    > były reklamowane.

    aha, ale ja sie nie pytam, jak była reklamowana, tylko na jakiej zasadzie
    omijała belke.

    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

  • 52. Data: 2009-01-09 18:37:06
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > aha, ale ja sie nie pytam, jak była reklamowana, tylko na jakiej zasadzie
    > omijała belke.

    Sorki, nie pamiętam.

  • 53. Data: 2009-01-09 19:53:49
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:09012009.3C772338@budzik61.poznan.pl>, Budzik wrote:

    > Lokata antybelkowa - na czym becnie mialaby ona polegac?

    Częste kapitalizacje przy ograniczonych kwotach lokat + nieograniczona
    liczba takich lokat.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 54. Data: 2009-01-09 21:23:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Częste kapitalizacje przy ograniczonych kwotach lokat + nieograniczona
    > liczba takich lokat.

    oczywiscie moglaby.
    Ale ja pytałem o istniejace bo o takich pisał Szymon.

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 55. Data: 2009-01-10 05:28:38
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ale ja pytałem o istniejace bo o takich pisał Szymon.

    Nie, nie... Antybelkowa, zwana też Obronną była bodaj w Lukasie jakiś czas
    temu. Nie pamiętam na czym się opierała - możliwe, że także na
    ubezpieczeniach. Ale to stare dzieje. Obecnie polisolokaty wchodzą do ofert
    no i struktury.

  • 56. Data: 2009-01-10 13:44:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    wiadomości news:09012009.2AA27A76@budzik61.poznan.pl...

    > aha, ale ja sie nie pytam, jak była reklamowana, tylko na jakiej zasadzie
    > omijała belke.

    Chyba na takiej, że była założona przed chwilą, od której ten podatek zaczął
    obowiązywać.

    marekz