  • 1. Data: 2009-01-07 13:44:21
    Temat: Czy lepiej przewalutowac obca?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Czy myslicie ze warto pzrewalutowac obca na krajowa teraz
    bez prowizji czy lepiej odszczekac do drugiego kwartalu 2009 roku
    i zoszczedzic na Libor prosze dac mi odpwiedz ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-01-07 13:46:37
    Temat: Re: Czy lepiej przewalutowac obca?
    Od: MK <M...@M...PL>

    Piotr pisze:
    > Czy myslicie ze warto pzrewalutowac obca na krajowa teraz
    > bez prowizji czy lepiej odszczekac do drugiego kwartalu 2009 roku
    > i zoszczedzic na Libor prosze dac mi odpwiedz ?
    >
    > Piotrek

    chyba przewalutowywać z obcej na PLN to w przypadku jak PLN wysoko stoi.
    W obecnej chwili chyba lepszym rozwiązaniem było by przewalutować z
    PLN na obcą i liczyć że złoty szybko się umocni.

  • 3. Data: 2009-01-07 13:51:53
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "MK" <M...@M...PL> napisał w wiadomości

    > chyba przewalutowywać z obcej na PLN to w przypadku jak PLN wysoko stoi. W
    > obecnej chwili chyba lepszym rozwiązaniem było by przewalutować z PLN na
    > obcą i liczyć że złoty szybko się umocni.

    ale jak teraz przewalutuje krajowa na obca to trzy nie strace teraz Libon
    i pozbede sie poprostu marzy ktora moge dostac drugiego kwartalu 2009 roku
    bo pani w banku powiedziala tak prosze dac mi odpowiedz ?

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-01-07 14:00:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ale jak teraz przewalutuje krajowa na obca to trzy nie strace teraz Libon
    > i pozbede sie poprostu marzy ktora moge dostac drugiego kwartalu 2009 roku
    > bo pani w banku powiedziala tak prosze dac mi odpowiedz ?

    Jak się nauczysz jasniej formułować myśli, jest prawdopodobne że tu
    dostaniesz merytoryczną odpowiedź.

    A na razie sio na pl.biznes.wgpw. Tam im nie zrobi różnicy styl wypowiedzi,
    a i odpowieedzi mogą być ciekawsze. A tutaj obawiam się będzie figa z makiem
    a nie odpowiedź.

    marekz

  • 5. Data: 2009-01-07 14:02:18
    Od: "gg" <g...@o...pl>

> [...]
    > i pozbede sie poprostu marzy ktora moge dostac drugiego kwartalu 2009 roku
    > bo pani w banku powiedziala tak prosze dac mi odpowiedz ?

    Że też udzielają kredytów analfabetom... myślałem, że banki naprawdę
    zaostrzyły kryteria a tu taki zonk.

    --
    pozdr
    P.