  • 1. Data: 2007-04-06 11:13:20
    Temat: Moja strona już jest profesjonalna ;))
    Od: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>

    Witam ;-)
    Niektóre osoby z tej grupy mówiły, żabym poprawił wygląd swojej
    strony, więc przebudowałem swoją stronę ;-) Zapraszam serdecznie na
    moją nową stronę ;-) www.aswiatstron.cba.pl/index.htm ;-)
    Proszę pisać jak coś będzie nie tak z stroną ;)

    A tym czasem Wesołych, radosnych Świąt wielkanocnych i smacznego
    jajka :-) I mokreko dyngusa ;)))

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński

  • 2. Data: 2007-04-06 16:08:32
    Temat: Re: Moja strona już jest profesjonalna ;))
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 06-04-2007 o 13:13:20 Łukasz Czerwiński . <l...@i...pl> napisał:

> [...]
    > moją nową stronę ;-) www.aswiatstron.cba.pl/index.htm ;-)
    > Proszę pisać jak coś będzie nie tak z stroną ;)

    No fakt wygląda zdecydowanie przejrzyściej.

    > A tym czasem Wesołych, radosnych Świąt wielkanocnych i smacznego
    > jajka :-) I mokreko dyngusa ;)))

    I Tobie również :)

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 3. Data: 2007-04-06 19:37:27
    Od: "Wywroot" <wywrot@v__sercesercerut.pl>

    Hawzajem.

    jkolijna -g.grupowy

  • 4. Data: 2007-04-06 20:03:45
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >A tym czasem Wesołych, radosnych Świąt wielkanocnych i smacznego
    >jajka :-) I mokreko dyngusa ;)))

    nawzajemnie .. i powodzenia w dalszych dzialaniach !

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2007-04-07 09:26:11
    Od: "Jacek" <jacek12q@op(wytnij).pl>

[...]

    Spam... i pozdrowienia dla obrotnego "tatusia" kręcącego lody
    na nieszczęściu dziedziaka. Żałosne.

    Wesołych Świąt tatuśku.

  • 6. Data: 2007-04-07 09:47:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.04.2007 Jacek <jacek12q@op> napisał/a:
    > Spam... i pozdrowienia dla obrotnego "tatusia" kręcącego lody
    > na nieszczęściu dziedziaka. Żałosne.

    ? Jakie lody i skąd te informacje?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 7. Data: 2007-04-07 11:22:29
    Od: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>

    > Spam... i pozdrowienia dla obrotnego "tatusia" kręcącego lody
    > na nieszczęściu dziedziaka. Żałosne.
    >
    > Wesołych Świąt tatuśku.

    A tego post`u nie rozumiem

  • 8. Data: 2007-04-07 12:05:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl> wrote in message
    ps.com...

    >A tego post`u nie rozumiem

    Nie przejmuj, się czasami co niektórzy już tak mają.
    Czyźbyś nie zauważył, że kultura na polskich grupach dyskusyjnych już dawno
    spadła poniżej jakiekolwiek cywilizowanej normy.
    Po za tym zauważ, że piszesz na grupę pl.biznes.banki. To i tak cud, że nikt
    ci jeszcze nie napisał, że piszesz nie na temat.
    Wcześniej czy poźniej i tak się zderzysz z ludzkim hamstwem i musisz się po
    prostu na to przygotować i nie przejmować.
    Debili trzeba ignorować a nie dyskutować z nimi.

  • 9. Data: 2007-04-07 13:30:41
    Od: "metz" <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 14:05, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > Po za tym zauważ, że piszesz na grupę pl.biznes.banki. To i tak cud, że nikt
    > ci jeszcze nie napisał, że piszesz nie na temat.

    Bo nikt nie ma odwagi aby zwrócić uwagę osobie niepełnosprawnej. Ja
    mam tę odwagę i zwracam Ci uwagę chłopcze (mam na myśli oczywiście
    tego Łukasza, który to jest bohaterem* i autorem tego jakże
    wzruszającego postu), że NTG (NIE TA GRUPA).

    > Wcześniej czy poźniej i tak się zderzysz z ludzkim hamstwem i musisz się po
    > prostu na to przygotować i nie przejmować.
    > Debili trzeba ignorować a nie dyskutować z nimi.

    O czym ty człowieku pieprzysz? Masz problem do tego, że ktoś bardziej
    myślący od Ciebie stwierdza pośrednio fakt iż co najmniej dziwne
    wydaje się być to iż mimo swojego inwalidztwa, co widać zresztą na
    zdjęciach jego strony podanej powyżej oraz jasnego opisu:
    "Moja choroba polega na: Spastyce przez co mam kłopoty z mową, nie
    mogę chodzić, ręce też mnie się nie słuchają (nie mogę sam jeść)."
    Pozostawię to bez komentarza.

    Każdy z nas jest tylko człowiekiem ale wiesz czego najbardziej
    nienawidzę na tym świecie? Zakłamania i OBNOSZENIA SIĘ ZE SWOIM
    INWALIDZTWEM! Tyle, że to drugie przyszło mi dopiero po 20 latach
    swojego życia. Robienie kasy i sensacji medialnej na gówniarzu, który
    jest inwalidą...rzygać mi się chce!
    Chciałbym jednak w swoim całym tym poście przepełniony obrzydzeniem
    "ludzi wrażliwych" pozdrowić z całego serca osoby, które to nie
    obnoszą się z tym swoim inwalidztwem tak jak ten chłopiec powyżej (a
    pewnie to i tak nie jego wina bo jest młody, rodzice go lansują) a
    żyją w pokorze swego inwalidztwa, są normalnymi ludźmi, żyją jak każdy
    inny człowiek na tym świecie (przynajmniej się starają). Ludzi, na
    których twarzach można przeczytać: "jestem inwalidą? eee... nie
    zwracaj na to uwagi, to jest najmniej istotne". I przed takimi ludźmi
    chylę czoła.

    --
    Nie pozdrawiam
    m.

  • 10. Data: 2007-04-07 16:27:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "metz" <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    >tego Łukasza, który to jest bohaterem* i autorem tego jakże
    >wzruszającego postu), że NTG (NIE TA GRUPA).

    Ależ zwracanie uwagi, że to jednak nie ta grupa ma się nijak do insynuacji o
    kręceniu lodów przez tatusia.
    Nieuważasz?

    >O czym ty człowieku pieprzysz?

    Cały czas o lodach.

> [...]
    >"Moja choroba polega na: Spastyce przez co mam kłopoty z mową, nie
    >mogę chodzić, ręce też mnie się nie słuchają (nie mogę sam jeść)."

    Czy ty kiedykolwiek miałeś doczynienia z osobami niepełnosprawnymi.
    Chyba jednak nigdy.
    Może chciałbyś porozmawiac na ten temat z Januszem Świtajem.
    On ci co nie co może opowiedź na temat różnić pomiędzy pisaniem na
    klawiaturze a utrzymaniem łyżki w ręce.

> [...]
    >których twarzach można przeczytać: "jestem inwalidą? eee... nie
    >zwracaj na to uwagi, to jest najmniej istotne". I przed takimi ludźmi

    Łukasz nie obnosi się ze swoim inwalidztwem. On jest dumny z tego, że mimo
    swojego inwalidztwa i młodego wieku potrafi jednak tyle zrobić mimo, że
    tobie to się wydaje trywialne. I chciał się tym pochwalić.
    Pech polega akurat na tym, że trafił na takiego cymbała jak ty, który nie
    dość że nie ma zielonego pojęcia o psychologii to jeszcze nawet za grosz
    taktu i przyzwoitości.