  • 11. Data: 2007-04-09 06:39:36
    Temat: Re: Moja strona już jest profesjonalna ;))
    Od: "straf" <i...@g...pl>

    śmierdzi trochę chęcią wyciągania pieniędzy, skoro kolega Łukasz potrafi
    klecić skądinąd bardzo inteligentne teksty to powinien pokusić się o
    zarabianie pieniędzy korzystając z ułatwień jakie daje Internet

  • 12. Data: 2007-04-10 01:13:00
    Od: "Jacek" <jacek12q@op(wytnij).pl>

    > "metz" <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Ależ zwracanie uwagi, że to jednak nie ta grupa ma się nijak do insynuacji
    > o kręceniu lodów przez tatusia.
    > Nieuważasz?

    Należysz do ludzi którym trzeba tłumaczyć dosłownie..Ciężko takim jak ty
    ruszyć zwojem aby domyślić o co chodzi adwersarzowi.
    Dzieciak nie pisze na kompie więc kto ? A skąd wiem ? Bo znam osobiście.
    Na gg "pisze" szybciej ode mnie..10 lat w księgowości. Komedia ;-).
    Wkurza mnie fakt wykorzystania dziecka do reperowania budżetu.
    Sama idea jako taka byłaby szlachetna ale oszustwo i sposób w jaki
    jest serwowana w tysiącach postów na różnych forach jest niesmaczna
    i drażniąca.

    > Łukasz nie obnosi się ze swoim inwalidztwem. On jest dumny z tego, że mimo
    > swojego inwalidztwa i młodego wieku potrafi jednak tyle zrobić mimo, że
    > tobie to się wydaje trywialne. I chciał się tym pochwalić.
    > Pech polega akurat na tym, że trafił na takiego cymbała jak ty, który nie
    > dość że nie ma zielonego pojęcia o psychologii to jeszcze nawet za grosz
    > taktu i przyzwoitości.

    Psychologia właśnie jest potrzebna aby zamydlić i tak mętny umysł
    u takich jak ty.
    Radzę zamówić u niego stronę internetową. Z bogatą grafiką, flash etc.
    Zrobi szybko i sprawnie...Wszak trzymanie łyżki to nie to samo co
    mało precyzyjna praca myszką i klawiaturą.

  • 13. Data: 2007-04-10 07:05:30
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Na swojej stronie internetowej Łukasz pisze:
    "ręce też mnie się nie słuchają (nie mogę sam jeść)"

    A potem:
    "Ja również projektuję strony na zamówienie za nie wielkie pieniądze"